Z pár dní ktoré sme si mysleli že v dome strávime sa stali celé týždne . Nič nešlo podľa plánu a všetko to malo jeden veľmi jednoduchý dôvod .
Phelps na nič neprišiel .
Bol totálne nepoužiteľný , zdalo sa mi že za všetok ten čas nezistil žiadne informácie čo sa týkalo Lillith, našich snov , či smrtí našich rodičov . Nevedel nič a ako dni plynuli, komunikoval s nami stále menej . Niekedy sa ozval raz do týždňa , inokedy nám len poslal balík alebo odkaz cez jedného zo svojich ľudí ktorí nás v meste kryli.V dome medzitým veci nadobudli nový systém . Striedali sme sa v domácich prácach , každý mal na starosti niečo iné v určité dni a Ethan naďalej nakupoval . Počas pracovných dní sme doobedia trávili štúdiom a tréningom, ten mal zväčša na starosti Russel ktorý bol vášnivý športovec (každé ráno presne o piatej sme mali hodinovú rozcvičku a potom sme sa trénovali v boji a posilňovali svaly a kondíciu) , cez víkendy sme sa snažili študovať knihy ktoré nám dal pred odchodom Phelps, no nenašli sme nič užitočné . Všetky knihy boli navyše písané v latinčine takže sme každé slovo museli prekladať .
Život v Zodiac house, ako sme ho familiárne nazvali, nebol ani zďaleka pohodový a bezproblémový ako by sa mohlo pri partii tínedžerov zdať .
Každý pondelok a piatok sme mali stretnutie v jedálni kde sme si určili program , úlohy a povedali prípadné nové informácie . Môžete sa dovtípiť že ich nikdy nebývalo veľa .
Inak to nebolo ani tento piatok , kedy Sebi za vrchom stola so zamračeným výrazom pozorne počúval každé jedno naše slovo. Mala som pocit že myseľ mu intenzívne pracuje, a moje tušenie sa o pár minút aj potvrdilo .
,, Po tomto stretnutí už som presvedčený o tom že sa s vami podelím o istú informáciu.
Iste ste si všimli že už niekoľko týždňov sme tu zavretí a zatiaľ to neprinieslo žiadne hmatateľné výsledky a nedozvedeli sme sa dokopy nič nové. Dospel som k jasnému záveru ale nemyslím si že sa niektorým z vás bude páčiť . Obzvlášť Ethanovi. "
,, Verím tomu že ťa to teší Sebastian," uchechtol sa Ethan a Sebi prevrátil očami .
,, Nie všetko je len o mojej nenávisti k tebe . Ver mi keby som nemusel tak toto rozhodnutie neurobím . Ale musím . Takže. Myslím že by sme mali napadnúť sídlo Lilith v Jersey kde sa momentálne nachádza. A myslím si , že Ethan by mal byť náš špión," dodal rýchlo a okamžite sa pozrel na mňa.
Okamžite som zbystrila pozornosť .
,, To je absolútne vylúčené . Neprichádza do úvahy ," pokrútila som odmietavo hlavou a poobzerala sa po ostatných pri stole, hľadajúc niekoho kto by mi dal za pravdu.
,, Tiež si nemyslím že je to dobrý nápad" pridala sa opatrne Lilliana, a súhlas mlčky naznačil aj Mathias.
Pocítila som však ako mi Ethan pod stolom chytil ruku a silno ju stisol.
,, Zaira.. Veľmi ma ničí priznať to ale mám pocit že Sebi tentokrát nerozpráva úplne zcesty. Myslím že je to nevyhnutné."
,, Zabudni Ethan. Nebudeš riskovať svoj krk len preto aby sme si mohli niečo dokazovať pred Lillith. "
,, Nejde o dokazovanie si niečoho Zaira. Ethan je jediný kto môže byť naším informátorom a my potrebujeme dať Lillith najavo že sa jej nebojíme a že máme moc ktorú si uvedomujeme . Ona si myslí že sme decká ktoré ľahko porazí , keďže nevieme ovládať naše schopnosti. Nás sa nebojí ale toho že sa naučíme ovládať našu silu áno, pretože sme jediní ktorí majú silu ju zničiť. Zatiaľ sa ale neunúva nás nájsť . Pretože vie že raz vyjdeme von nepripravení a plánuje nás dostať ," zakročil Noah.
,, Takže hodíme Ethana ako návnadu a budeme dúfať že sa mu nejakým zázrakom podarí čo ? Odhaliť jej bezpečnostný systém ? A čo potom ? Vtrhneme tam a urobíme jej čo ? Je to doslova matka všetkých pekelných bytostí a my sme len skupinka teenagerov. Stále nevieme plne ovládať naše schopnosti."
,, Súhlasím Zaira, nevieme. Tu ale prichádza na rad Sylvia," ukázal Sebi smerom na Sylviu, ktorá sa narovnala na svojej stoličke .
,, Moja mama, kým ešte žila, pracovala v archíve Nadprirodzena, kde sa skrývali všetky možné mocné knihy o našom svete . Dočítala si sa tam všetko , od toho ako prinútiť vílu tancovať valčík až po to ako zabiť najmocnejšie líščie strážkyne. Niekoľko kníh sa týkalo aj znamení a moja mama - len to nikomu nehovorte - najzaujímavejšie a najdôležitejšie pasáže prepísala , zviazala a novú knihu skryla v tajnom úkryte v našom dome.
Na uzamknutie použila zvláštny druh sejfu alebo schránky s čarovným zámkom, a nechala mi hádanku ktorá mala zámok odomknúť . Roky som sa snažila k tým zápiskom dostať , a v lete keď som bola upratovať v našom starom dome , sa mi to konečne podarilo . Knihu som potom vzala do školy a ukryla ju v diere pod parketami v izbe . Stačí sa teda nepozorovane dostať do mojej internátnej izby a knihu odtiaľ zobrať . Tam sa dočítame všetko o tom ako posilniť naše schopnosti ," dodala Sylvia a všetci na ňu s doširoka otvorenými očami mlčky hľadeli.,, Si génius Sylvia, to nepopieram . Avšak stále to nerieši situáciu s Ethanom. Nepošlem ho tam bez akejkoľvek ochrany ." Vyhlásila som.
,, Zaira , Lillith nemá tušenie že niečo nieje v poriadku . Cíti že sa kŕmim a nemá ma za čo trestať . Vie že som chodieval na stretnutia v tomto meste a nič jej nepríde podozrivé pretože o tom dostáva správy od inkubov ktorý ma nepoznajú a myslia si že som odišiel zo školy a že tu žijem . Som vaša jediná nádej na to sa k nej dostať bližšie ," presviedčal ma Ethan a Sebi súhlasne pritakával .
,, Celú dobu sa môžete spojiť myšlienkami . Ak by sa čokoľvek dialo, Ethan je vždy na dosah ," dodal Noah.
,, Dobre . Ale čo potom? Plánujeme tam vtrhnúť a zabiť ju ? Čo Phelps ?" Argumentovala Ariel.
,, Nikto zo školy nesmie vedieť že sa chystáme na Lillith. Phelps by celú akciu rázne odmietol . Preto je extrémne dôležité aby nikto nevedel o tom že sa vrátime na Akadémiu po Sylviinu knihu ," zdôraznil Sebi a Astrid naňho prekvapene pozrela.
,, Ako sa teda chceš dostať do internátu ? Nemôžeme vojsť hlavným vchodom a čakať že nikoho nestretneme ," namietala.
,, Tu ale vstupujem na scénu ja," zamiešal sa do rozhovoru Heath.
,,Už dobré dva roky som experimentoval s mágiou . Nedarilo sa mi cestovanie časom ako tebe Zaira, avšak podal som celkom slušný výkon v cestovaní priestorom . Ak nahromadím dosť energie , dokážem vytvoriť portál kamkoľvek kam chceme , avšak nahromadenie energie je niečo čo potrvá pár dní kvôli momentálnemu fyzickému vyčerpaniu v ktorom sa všetci nachádzame , preto..."
,, Preto som sa rozhodol upraviť plán na nasledujúce dni . Budíček sa posúva na 7:00 . Rušia sa kondičné tréningy a rozcvičky , jediné čo budeme trénovať je bojové umenie . Nebudeme sa sústrediť na školské učivo a každý deň bude povinný oddych od obeda do tretej poobede. Hneď ako Heath nahromadí potrebnú energiu , pôjde so Sylviou pomocou portálu do školy , a keď sa vrátia s knihou , Ethan odcestuje do Jersey. Počas dalších týždňov sa budeme zodpovedne pripravovať vrámci našich schopností do chvíle, kým si nebudeme istí že sme dosiahli to najlepšie čo dokážeme . Ethan medzitým bude u Lillith pod zámienkou že bez nej nevie vydržať - pohladiť jej ego bol vždy dobrý a zaručene účinný nápad. Je tu však len jeden problém..."
,, Ethan sa musí nejako kŕmiť ," prehodila som potichu .
,, S tým už som zmierená , a ak aj Ethan , potom tento plán nemá žiadnu prekážku . Poďme jej ukázať že sa pustila do nesprávnej partie ."
KAMU SEDANG MEMBACA
~Capricorn~ (Kozorožec)POKRAČOVANIE
FantasiToto je druhá časť príbehu Capricorn , prístup k pôvodnému účtu @nelaaa29 kde nájdete prvú časť už bohužiaľ nemám , čiže ak chcete začať čítať od začiatku prosím mrknite tam :) ďakujem