Kapının önünde motor ile onu bekleyen kızıl saçlı çocuğu gördüğünde kalbi teklemişti. Motoru ile resmen bir çift gibiydiler.Üzerindeki kırmızı sıfır kollu tshirt,kollarını önünde bağlayıp omzuna örttüğü siyah deri ceket ve siyah dar bir kot pantolon ile siyah deri ayakkabılar.Uzun zincor kolyesi ve kollarındaki zincirler ile metalci havası katıyordu.Motoru ise neredeyse tamamen siyahtı sadece bir kaç kırmızı ve gri çizgi vardı.Yeosang gözlerini ondan alamazken uzun olanın güzel gülüşü duyuldu.
"Tahminen ne zaman beni kesmeyi bitirip motora bineceksin güzelim?"
Yeosang yanakları kızarırken bir şey demeden motora bindi.Mingi ise bu hareketlerle daha çok gülmüştü.Yeosanga dönüp elindeki yedek kaskı başına geçirdi.Yeosang büyülenmuş bir biçimde Minginin yüzünü incelemeye başladı. Mingi ise gülümseyerek önüne döndü.
"Sıkıca tutun."
Yeosang mırıltılar ile onaylayıp elleri ile Mingiye tutundu.Mingi Yeosangın omzunda olan ellerini tutup karnında birleştirdi.
"Böyle tutun güzelim,böyle daha sağlam olur."
Yeosang gülümsedi ve sıkıca tutundu.Mingi motoru sürmeye başladığında sarışın olan başını kızıl saçlının sırtına koydu.
Motor durduğunda gözlerini kırpıştırdı.Mingi kaskını çıkarıp Yeosanga döndü ve Yeosangın da kaskını çıkardı."Karaokeye gitmeden önce biraz sahilde yürüyelim güzelim."
Yeosang gülümseyerek başıyla onayladı ve motordan indi.Mingi'de motordan indiğinde Yeosangın elinden tuttu ve sahile doğru yürümeye başladılar.Çokta soğuk olmayan hava el ele tutuşan ikilinin saçları ve yüzlerinde dolaşıyordu.Deniz kenarına geldiklerinde Mingi Yeosangı kendine çekip sarıldı.Yeosang ani sarılma ile ilk başta şaşırsa da sonradan gülümseyerek kollarını Minginin beline sardı. Sıcacık görünen bu ortam Minginin telefonunun çalması ile sona ermişti.Mingi aramayı meşgule atıp kolları arasındaki minik bedene baktı.
"Yunho arıyordu,bara varmış olmalılar.Hadi gidelim güzelim."
Yeosang onaylayarak Minginin elini tuttu ve motora doğru yürüdüler.Motorun yanına geldiklerinde kasklarını takıp motora bindiler.
(Kamu spotu:Motora ve ya bisiklete bindiğinizde kask ve dizlik,dirseklik gibi güvenlik eşyalarını takmayı unutmayınız.Arabaya bindiğinizde de emniyet kemerinizi takın.)
Motor Karaoke barın önünde durduğunda ikili yine kasklarını çıkararak motordan indi ve girişe ilerlediler
(Fark ettim ki Lix neredeyse her hikayesinde kamu spotu kullanmış.Bu Kamu spotu da Lix den hediye flabnhfbf🤍🦄 -Seung)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Losing Game-MinSang
Fanfic●TAMAMLANDI● Song Mingi Kang Yeosang Ana ship:Minsang Yan ship:Woosan-2Ho-Seongjoong Eğer FemSang ve metalci bir Mingi görmek istiyorsanız buyurun lütfen~