"Yıldızlar ne güzel de parlıyor aynı gülüşün gibi..."
"Denizim olur musun dedi
Denizler uçuruma bakıyor dedim
Uçurumu sevenin kanatları olmalı dedi
Kanatların var mı dedim
Meleğim sensin kanatlara ihtiyacım yok dedi."-Bana Eftalyayı çağırın.
-Tamam efendim.5 dakika sonra yanına gittim.
-Buyrun efendim beni çağırmışsınız.
-Eftalya sana bir sorum olucak.
-Buyrun .
-Bir pazarlama şirketinde satış yapan kişi ürünü nasıl tanıtmalı?
-Ürünü broşür halide bastırarak daha çok fazla kitlelere yayabilir yada reklam çıkartıp televizyonda yayınlayabilir.
-Çizimlerimi beğeniyor musun peki?
-Evet efendim gayet güzel çizimleriniz var.
-Programımı sen hazırlayacaksın Eftalya harfi harfine saati saatine günü gününe tamam mı?
-Efendim ben buraya halkla ilişkiler pazarlama departmanı için gelmiştim sizin yanınızda aynı anda iki işi nasıl yapabilirim?
-Ben yapacaksın diyorsam yapacaksın Deniz kızı!
-Peki Demir bey .Demirin içinden geçenler:
Gözleri deniz gibi dudakları pespembe saçları dalgalı giyinmesi güzel oturmasını kalkmasını biliyor tam babanneme göre ama bana göre biri değil.Çünkü ben odunun tekiyim onun halinden anlamam gerekirse sinirlenirim galiba babanneme gelin buldum.Aşk tesadüfleri sever dedikleri bu olsa gerek gerçi bizimki aşk olmayacak mecburiyetten yapılan bir ilişki...
Demir içinden düşündü en kısa zamanda Eftalyaya bu durumu açıklamak için sadece şu aralar ona iyi davranması gerektiğini.
Oğuzu aradım.
-Nerdesin?
-Lobideyim abi.
-Odama gel .Oğuz Demirin en yakın adamlarından biriydi.Sakın yanlış anlamayın Demir mafya değil sadece zengin para babası olan birisi.
-Geldim abi.
-Geç şöyle karşıma.
-Dinliyorum abi.
-Eftalyanın hayatını araştır.Kimdir necidir hayatını nasıl araştır işte sonra da bana rapor et.
-Taman abi .
-Çıkabilirsin Oğuz.Demir dönen koltuğuyla arkasına döndü ve duvarlara bakmaya başladı.
Birazda Eftalyaya bakalım.
Annesi aramıştı.Onunla konuşuyordu.
-Kızım ne zaman çıkıcaksın?
-Bilmiyorum anne birazdan çıkarım herhalde.
-İlk iş günün nasıldı ?
-Yani bu patronum biraz değişik ama iyi anne en azından bana iş verdi ya o yüzden çok mutluyum anne ben artık kapatayım eve gelince konuşalım olur mu?
-Tamam kızım dikkat et.Annem kapattı ben odamdan çıktım.Demirin odasına gittim.
Kapıyı çaldım ve girdim.-Şey efendim siz söylemiştiniz gideceğin zaman haber ver diye ben gidiyorum haberiniz olsun.
-Ben bırakacağım seni bekle geliyorum .
-Efendim zahmet olmasın size.
-Zahmet olsaydı zahmet oldu derdim ve bırakmazdım deniz kızı.Ukala ya bu gıcık kaptım patronum olmasa dövedebilirdim.Ama nafile zaten bi koycam yarısı boşa gidicek iri yapılı kaslı bişey bu ...
Arabaya bindik ve Demir konuşmaya başladı:
-Beğendin mi işini yerini odanı?
-Evet efendim çok teşekkür ederim tekrardan .
-Teşekkür etmene gerek yok annen babanneme yardım etti bende karşılığında ufak bi iyilik yaptım.1 saat sonra beni eve bıraktı.
-Hoşgeldin kızım .
-Hoşbulduk anne.
-İyi miydi nasıl geçti günün?
-İyiydi anne güzeldi .
-İyi iyi hadi gel yemek yiyeceğiz.Demirlere bakalım
-İyi misin babanne ?
-İyiyim oğul iyiyim o kız ve doktor annesi olmasa şuan halim niceydi.Naptın oğlum kız başladı mı işe?
-Evet babaanne başladı.
-İyi yapıyor mu işini ?
-Evet yapıyor .
-Oğul ben o kızı çok beğendim.
-Nasıl babanne anlamadım?
-Annen baban öldü sana yıllarca ben baktım.Ben büyüttüm senin mürvetini görmek hakkım değil mi hem o kız oturmasını kalkmasını biliyor senin yanında bizim başımızı önede eğmez.Demem o ki artık evlenmen gerek oğul 26 yaşındasın artık geç kalmaman gerek.
-Babaanne kızı sevmiyorum.
-Herşey sevgi değil oğul gerekirse tehdit et .
-N-nasıl?
-Sonuçta annesi hastanede çalışıyor hastaneyi alabilecek paramız var hastaneyi al de ki eğer benimle evlenmezsen annen bu hastanede çalışamaz.
-Babanne olmaz .
-Olur oğul olur ölmeden önce senin mürvetini görmek hakkım değil mi? Gerekirse kızı kendine aşık et ne bilim siz gençsiniz anlarsınız böyle işlerden.
-Babanne olmaz öyle.
-Olur oğlum ben senden istiyorum lütfen o kızdan başka biri bizim ailemize uygun değil.
-Bakarız bişeyler denerim ama kız daha yeni geldi üstüne hemen gelemem.
-Tamam oğul yap bildiğini yap ben torunumun torununu görmek istiyorum soyumuzun devam etmesi için gerekli oğul yoksa kozcuoğlu soyismi bu piyasadan silinir.
-Tamam babaanne .Babannemin dediklerini düşündüm.Onu kendime aşık ettirmem gerekti yada olmazsa tehdit bilmiyorum ama babannem istiyorsa yapacağım başka yolu yok çünkü .
Evet arkadaşlar bu bölümünde sonuna geldik .Oylamayı yorum atmayı unutmayın sizleri seviyorum öpüldünüz
💛❤️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR AŞK
Teen Fiction"Denizim olur musun dedi Denizler uçuruma bakıyor dedim Uçurumu sevenin kanatları olmalı dedi Kanatların var mı dedim Meleğim sensin kanatlara ihtiyacım yok dedi" "Mecburiyetten doğan bir aşk hikayesi" Kalbimin içinde yanan güneş olabilir misin? Yok...