"Sen onlar gibi değildin anlar gibiydin."
"Geceyi seviyoruz diye kimse kendini yıldız sanmasın!."
Holdingte canım sıkılmıştı.İşim de yoktu bitirmiştim dışarıya bahçeye çıkmaya karar verdim.Tek başıma çıkmak isterim ama koduğumun amipi Oğuz beni rahat bırakmıyor ki sürekli beni izliyor.Sanki beni yicekler aq.
Demiri aradım şu amipi peşimden çekmesi için.
-Alo ?
-Efendim karıcım.
-Bana karıcım deme!
-Peki karıcım ne oldu ?
-Şu kodumun amipini peşimden alır mısın sürekli beni takip ediyor.
-Kim?
-Oğuz kim olucak hayatım.
-He tamam güzellik onun işi bu zaten seni takip etmek çocuğu ekmek parasından etme .
-Başka iş ver!
-Vermiyorum .
-Offf valla darlandım ben şimdi lavaboya gitsem bu yine mi gelecek?
-Yok canım o kadar da değil .
-Ay çok düşüncelisiniz .
-Her zaman deniz kızı.Kapattık Oğuz yine peşimden geliyordu.Odama doğru ilerledim.İceri girdim sandalyeme oturdum ve işime koyuldum.
1 saat filan çalıştıktan sonra içeri Demir girdi.-Naber deniz kızı?
-İyi sen .
-İyi karıcım.Seni bı yere götüreceğim hadi gel.
-Gelmicem.
-Geliceksin.
-Gelmek istemiyorum.
-İsteyip istemediğini sorduğumu hatırlamıyorum.
-Ukalasın ukala.
-İltifat için teşekkür ederim.Beraber holdingten çıktık.Arabaya bindik.
-Nereye gideceğiz?
-Gidince öğrenirsin.
-Ben şimdi öğrenmek istiyorum.
-İsteme .Gözlerimi devirip yola doğru baktım. 1 saat sonra beni bir dağ evine getirdi.Arabadan indik.
-Ne işimiz var bizim burda?
-Gel benle .Elimi tuttu beni ağaçların arasına getirdi ve durdurdu.
-Gözlerini kapat.
-Tamam (Kapattım)Sonra arkada Vice Deniz kızı şarkısı çalmaya başladı.
-Gözlerini aç.
Açtım gözlerimi.Etrafta bir sürü pankart vardı.Sonra ışık yandı.Önüme geldi eğildi.
-Sen Eftalya Ozansoy benim deniz kızım olur musun?
Ben şok içinde kalmıştım.
-Cevap vericek misin?
-Evet
Dedim isteksizce ...Elime yüzüğü taktı ve yüzüme baktı konuşmaya başladı:
-Ben seni gerçekten seviyorum Eftalya.
-Anlamadim?
-Anlasılmayacak bişey yok aşık oldum sana.Senin o güzel gözlerine burnuna tenine teninin kokusuna aşık oldum seni seviyorum Deniz kızı.Ben dondum kaldım ben onu sevmiyorum ama ...
-Ben seni sevmiyorum ama özür dilerim.
-Biliyorum sevmediğini .Ama evlenicez o zaman birbirimizi daha iyi tanıyacaz.Sana ilanı aşk ettim seni seviyorum.Bana sarıldı alnımdan öptü.Sonra elimi tuttu arabaya doğru gittik.Arabaya bindik.Benim onu sevmediğini bile bile nasıl beni sevebilir ki?
Aşkını platonik yaşıyordu yada benim ona aşık olmamı istiyordu.
Belkide sevmiyordu her seviyorum diyene inanılmaz bazen sevmiyorum diyecek insan karşılık vermemeli eğer karşısındaki onu çabuk elde edebileceğini düşünüyorsa o sevgi degildir .Ama peşinde deli gibi koşarsa o aşktır.Aşk belkide vazgeçmektir belkide sonsuza kadar onun gelmeyeceğini bile bile beklemekti.
Aşk o kadar saçma bi duygu ki insanın harap ediyor salaklaştırıyor sarhoş etkisi yaratıyordu.Onun seni sevmediğini bilsende sevdiğini sanmak gibi...
Beni gece eve götürmedi kendi evine götürdü annemleri arayıp söylemiştim izin vermişlerdi.
Eve gelmiştik.
Oğuz kapımı açtı.
-Buyur yenge.
-Sağol.-Gel deniz kızı.
Elimi tutup beni eve doğru götürdü.Kapıyı hizmetçilerden biri açtı.
-Hoşgeldiniz Demir bey.
-Hoşbulduk babannem nerede?
-Odasında efendim.Elimi bırakmıyordu babannesinin odasina kadar elimi tuta tuta götürdü.
-Babaanne girebilir miyiz?
-Gelin oğlum.Parmağındaki yüzüğü gösterdi.
-O yüzük annenin yüzüğü oğul.
-Evet babanne artık Eftalyanın.
-Şey annenin yüzüğünü ben takamam Demir sonuçta annenin.
-Olmaz ben senin takmanı istiyorum !
-Ama.
-Kızım Demir istiyorsa bir bildiği vardır ikiletme lafını.
-Peki babaanne.
-Bugün burda kalacak Eftalya babaanne.
-Kalsın sonuçta kendi evi oğlum.
-Biz odamıza gidelim babanne .
-İyi geceler.Kapıyı kapattık kolumu hiç bırakmıyordu.Odaya kadar getirdi beni.
-Gel .
-Aynı odada mı kalıcaz?
-Evet
-Ama olmazki.
-Beraber yatmıyacağız sadece gözümün önünde uyu diye buraya getirdim ben şurada yatacağım sende bu yatakta yatacaksın.
-Peki.Soyunma odasına gidip üstümü değiştirdim pijamalarımı giydim.
Yatağa yattım Demirde diğer yatağa yattı.
-İyi geceler deniz kızı rüyanda beni gör .
-İyi geceler sevgili.(Bari rüyamda rahat bırak ya !)Evet arkadaşlar bu bölümünde sonuna geldik.Oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın öpüldünüz 💛💙❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR AŞK
Novela Juvenil"Denizim olur musun dedi Denizler uçuruma bakıyor dedim Uçurumu sevenin kanatları olmalı dedi Kanatların var mı dedim Meleğim sensin kanatlara ihtiyacım yok dedi" "Mecburiyetten doğan bir aşk hikayesi" Kalbimin içinde yanan güneş olabilir misin? Yok...