Jednoho neznámého dne šel Shigaraki na procházku s otcem. Důvod proč vyjít z baru a poflakovat se venku byl jasný. Dabi šlohl nějakému děcku sešítek s ,"hrdinama". Prý kvůli informacím ale celý sešit byl doslova jen o dvou "hrdinech". Nečekal že tam nějaké info bude ale ještě před tím než sešit dostal do rukou ho Dabi spálil. Toga okamžitě začala řvát na Dabiho, protože ji toho děcka bylo líto a Kurogiri se přidal k rušení klidu a nutil Shigarakiho uklidit si pokoj. Byla by docela sranda se na to z pozadí dívat stejně jako Twist, ale pro Shigarakiho tam byl moc velký hluk a při něm hrát videohry nejde. Nedaleko od baru byl park kde si vyhlídl lavičku na který by byl o samotě a posadil se.
Dlouho se nic nedělo a tak nechal vítr foukat do jeho vlasů ve kterých měl od Togy vyčesané dva culíčky a sponku na ofině. Za chvilku ho to začalo otravovat a tak si sponku sundal, rozpustil si vlasy a natáhl si kapuci přes obličej a dal ruce do kapsy. Měl tam klid a to se mu líbilo a zároveň nelíbilo. Jeho chvilku přemýšlení o tom jestli jít někam jinam nebo zůstat na stejném místě kde ho ale štval vítr přerušila rána prasklé větvě od stromu který měl 20 metrů od sebe. Přes ofinu na očích a kvůli přítomnosti Otce na obličeji na něj ale neviděl. Ale díky Hawksových rudých křídel ho poznal a řekl si ,,lol, hrdina number two spadl ze stromu a teď leží na zemi a nejspíš fňuká" hrdiny nějak nestudoval pokud věděl že ho při práci nepotká nebo na něj nebude útočit. Tohohle znal z toho sešítku. Dabi z nějakého důvodu přeskočil všechny stránky o Endeavourovi a citoval bonus ze zadu což byl on. ,,"hrdinské" jméno: Hawks, quirk: nějaký peříčka či co a podle Togy byl hrozně roztomilý."
To je sice vše co si pamatoval ale byl přesvědčený že na něj má a tak se za ním vydal. Hawks si sedl na zem a promnul si oči. Když je zase otevřel Shiggy už stál přímo před ním a koukal na něj z výšky. ,,Jsi nějak upadl okřídlený týpku." a měl provokativní úsměv. Hawks na něj s nezájmem koukal. Byl navíc docela mimo takže mu nedocházelo kdo na něj právě mluvil. Zvedl k němu hlavu a řekl ,,Nemám náladu na mluvení, ztratil jsem svoji oblíbenou věc a navíc bys asi měl používat něco s tím tvým hlasem. Mluvíš jak rozvrzaný vrata" Hawks otevřel oči a zjistil kdo na něj z výšky koukal. Uvědomil si že je v háji a tak udělal první věc co ho napadla. Zaútočit křídlama nebo odletět? Ne. Utrhl Shigarakimu otce z objičeje, zvedl se že země a utíkal někam do dále. Než Shigarakimu doslo co se to právě stalo Hakw suz býk v háji a měl sebou otce. Shigaraki býk ještě víc rozmrzelí ale taky moc líný na to za ním běžet a tak se raději zase posadil a vymýšlel plán pomsty. Nakonec stejně upustil pár slz protože přišel i o zbytek z jeho rodiny co mu zbyl. Byl tam teď už sám bez kohokoliv.
Hawks běžel co nejrychleji mohl. Nenapadlo ho letět tak běžel. Když už v dáli viděl východ z parku a svůj panelák, narazil do chlápka. Hawks se ho docela lekl ale běžel dál. Dabi to také nečekal a tak se docela vylekal a málem mu spálil křídla. Hawks upálení křídel však unikl jen o vlásek a v dobu kdy se Dabi otočil aby se podival a kdyztak zabil toho kdo do něj narazil byl už u východu. Normálně by se Dabi za tím dotyčným rozběhl ale musel jít najít Tomuru a i přes touhu ho zabít nemohl. Navíc to bylo jen tuknuti takže mu stačilo ošklivé slovo. Dabi šel dál parkem až narazil na druhou stranu která byla už bez lidí a jenom s par lavičkama na které seděl smutný Shigaraki.
"tak co se stalo dneska?" zeptal se provokativně Dabi ale Shigaraki mu normálně odpověděl "Ten blbeček s křídlama mi ukradl otce a utekl..." Dabi si jen povzdechl a věděl ze kdyby rekl ze ho cestou sem potkal a nezastavil ho tak by z neho byl prasek ani by tu vwtu nedorekl. "nemyslím si ze mi to vyjde ale můžu ho zkusit najít a dovest do baru a tam si ho hezky v klidu muzes klidke rozkrajet na kousíčky a ty pak proměnit v prach." rekl tohle protože nechtěl být prach? Ano a rekl to protože chtek Tomuru uklidnit? Ne, rekl to protože si v baru z nekoho delat srandu prece jenom museli. A tak smutny Shigaraki odešel zpet do baru kde se nasledovne zavrel v pokoji a pustil si hudbu nahlas. Dabi sel zaae druhym směrem najit Hawkse.
"Ten z tebe vymlati dušičku." a instinktivně se podíval za strom. Nebyl tam. Proto pokračoval v hledání a Dabi Hawkse nasel az par ulic za parkem nekde na lavičce. "To uz jses smířenej se smrti ze se ne schovávás v oblacích kam na tebe nemůžu?"
Nějak se mi tenhle příběh protáhl :/ měl byt tak na 500 slov xd takze time skip: (Dabi stihl Keiga donutit přijít do baru k LOV ale ten si s sebou vzal nešťastného Endeavora :D)
„Takze Hawksi, pojdme k věci. Kde je otec pana Shigarakiho?" ptal se Kurogiri jakozto 2. Father figure. „Zapomnel jsem kam jsem ho dal :D“ nad Hawksovou odpovědi se Endy jen vzdalil ke dveřím od baru ze raději půjde pryč. Chvilku bylo v baru ticho jak v hrobě protože Kurogiri přemýšlel co bude teď dělat, Dabi a Endeavor si říkali „pane boze tal blba výmluva ale fungovala“ a Toga v zadu s Twistem hrali piškvorky. „kecám vím kde je ale cgci za to něco“ a mrkl na Dabiho. Dabi se rozlítl a bouchl Keigovi do stolu. „co ode mě chceš?? “. „nic důležitého jen můj sešit s Endym“ rekl Hawjs v nadeji ze zrovna on ten sesit ukradl „ja ho nemám“ padla další blbá výmluva ale opět fungovala. Tedy tak napůl. „tak ti teda nereknu kde je ta věc“ a zaclo dlouhé ticho. Které přerušil Dabi protože potreboval otce zpět. Celit Tomurovi v jeho náladě znovu by uz nemusel přežít. „Tak a dost papoušku zacni zpívat nez ti neco udělám!“ a praskl rukama o stul u kterého hawks seděl. Znovu. „a co bys mi jako udělal? Spálená nugetko.“ rekl Hawks provokativním tónem a vypadalo to vic jako kdyby flirtoval nez kdyby by mu vyhrozoval. Hawks byl doslova od Dabiho obliceje jen par cm nez si sednul pred Keiga. Atmosfera se zase utisila a byla divná, Hawks si s Dabim neco suskali a Toga s Twistem přestali hrat piškvorky (Twist vyhral) a koukali na ne.
Rozlitli se dveře. „A dost! Kde je muj otec! Rekni mi to driv nez te rozsypu a tady Dabi te bude muset zamest!“ vsichni se v baru lekli protože Shigarakiho nečekali a pak ze sebe Hakws vysypal „jen se me dotkni“ opet Keigova odpoved zněla divne a tak nikdo nic nerekl a Shiggy se za nim rozbehl. „drz uz hubu...“ a polozil mu ruku na oblicej. Vsichni uz se pripravovali na zvuk rozpadajiciho se člověka ale nic se nestalo. Dabi vypadal uklidnene kdyz si na neco vzpomněl. „podelanej útok“ Shigaraki mu ruku nechal na obliceji a posadil se vedle Dabiho. Hakws se na nej pres ruku usmival a pomalicku mu ji sundal. „hubu sam drzet nebudu ale ty mi muzes pomoct“ a propletl si s nim prsty. Shigaraki si polozil druhou ruku na obličej a neco rekl ale ze smutku mu nebylo rozumnět. Keigo se citil vinen za tenhle smutek a tak neco rekl „ok, mozna vim kde je“ a hodil si nohu na stul. Shiggy se na nej pres ruku jednim okem koukl. Hawks z boty vytahl menší tasticku, a z ty pytlík ve kterem otec byl uvězněn. Nevedel jsem co to je a tak jsem to radeji dal do pytlíku. Shiggy otce prevzal a Keigo mu pustil ruku. Shigaraki otce obejmul a omlivel se mu ze ho Keigo ukradl a odkracel se s nim do sveho pokoje. Pak se jeste vratil a Dabimu prikazal aby se o nej postaral ze zadny hero nesmi vedet polohu naseho baru. Dabi poznal ze je spokojený protože rekl "naseho" a ne "meho". A tal na rozkaz prikyvl a pockal az odejde. „S tebou si to pak vyřídím“ a mrkl na Hawkse. Hawks mu na to jen odpovedi chytil ruku a propletl opet prsty, chvili si koukali do oci a pak Toga zajecela „JUST KISS ALLREADY“ a bylo po jejich chvilce. Pri odchodu si ty dva neco domluvili a Hawks se s celym barem rozloucil slovy „HASTA LA VISTA BABY“ coz zajecel snad pres celou ctvrt a pak uz se s Endeavorem ztratil v davu lidi. Ke konci pribehu si Toga jeste chvilku z nich utahovala a Kurogiri stale stal na stejnem místě ale myšlenkami jinde.
Na to ze kdyz jsem delala time skip tak jsem mela 800 slov a ted uz mam 1400... jak?
Jinak nemam tolik casu na to abych tohle vse opravovala tak to tu takhle necham a opravim to později xd
Btw tenhle pribeh mel byt cringe schvalne :DSnad jste si uzili davku dalsiho cringe kvuli kteremu nebudete spat xd (1533 slov) - Salát🐾⭐
ČTEŠ
All Mightovy Pohádky Na Dobrou Noc ONE SHOTS |STOP|
Fanfictionone shots... asi všichni víte co to je když to čtete ne? Mam chybu v názvu? Když tak mi to řekněte v češtině tak špatná nejsem ale z nudy slovo All might fakt neskloňuju xd random krátké příběhy které jsem vymyslela při každodenním utrpení✨