Las Drogas

43 3 0
                                    

Denki přišel za Kirim a dal mu pytlíček s bílím práškem. „Denki co to je a proc mi to davas do ruky? Ja to nechci... " Denki ale byl v yay mode a tak mu toho moc neřekl, ruce dal v pěst, zvedl palec a stoupl si vedle něho.

,,Kaminari říkala jsem ti ať to nikomu už nedáváš!" přiběhla Jirou se záchvatem smíchu. Denki na to odpověděl svým "yaay" a odešel si lehnout na gauč. Eijiro se nechápavě podíval na Jirou i když už věděl co to drží... ,,není mužské brát drogy a ani je nabízet ostatním ale prosím vem si to." Jirou balíček odmítla a nechala tam Kirishimu s Denkim. Denki se z gauče zvedl a podíval se na Kirishimu. Vedlejší účinek Denkiho quirku už pominul takže měl menší okno co se v posledních 15 minutách stalo. ,,Eijiro ty taky?! To jsem od tebe nečekal." prohlásil Denki a Kirishima dokázal říct jenom ,,...Nani??" protože už teď situaci přestávál chápat.

V tu chvili se do společenské místnosti rozlétli dveře ve kterých stál Shoto s nakresleným knírkem a šálkem čaje v ruce. Za ním byla schovaná Mina a za ní Iida který vypadal jako Harry Potter. ,,Dobrý večer moji přátelé." Zakřičel do místnosti Shoto a odešel se posadit ke stolu. Mina se zatím snažila zadržet smích a Iida spokojeně odešel za Shotem a sedl si vedle něho. Ti se hned začali nad něčím domlouvat a Eijiro s Denkim na sebe stále jen koukali. Do pokoje přišla zpátky Jirou a dovedla i Izuka. Cestou uz zadrzovala smích z Izuka který dostal od Miny kočičí čelenku a fousky na tvářích ale potom se podívala na Shota a Iidu už to nevydržela a začala se smát na celou místnost. „to kolik toho měl Todoroki a Iida??" nešlo ji vůbec rozumnet přes to jak se smála ale stejně rozesmátá Mina ji rozuměla dostatečně „Iida asi jednu vrchovatou polévkovou lžičku, Todoroki tak hrnek + osm kostek cukru a Midoriya měl zbytek pytlíčku.'' v tu chvíli se Eijiro podíval na Denkiho ,,tak co to tedy držím?'' Denki zvedl ramena na znamení toho že nemá páru ,,nevím, ale můžem to vyzkoušet." a už se zvedal z gauče že si to vezme. Už natahoval ruku ale někdo znovu rozrazil dveře. „Děckaaaa venku je černo-černá tma a vy si tu svítíte jak na lesy! Šup do postýlek!" přišel sensei Yamada. Kiri se ho tak moc lekl ze pytlík hodil po Denkim a vzdalil se od něj. To se Denki hned zvedl a pytlík mu zase předal zpět. „nevím jak se dostal ke mně ani k tobě ale já ho nechci" a hodil vedle gauce mrkev kde se s Kirim schoval před senseiem.

Iida se přiblížil k Shotovi a pošeptal mu do ucha ,,ztratil jsi cilindr...". Shoto měl pohled jako kdyby viděl bůh ví co. ,,omlouvám se ale musím si odskočit."vstal, zasunul židli, poprosil Mica aby uhnul a zavrel za sebou dveře. Iida tam zůstal stát a Mina se stale smala s Jirou.

„Bakugo, co tu děláš? Myslel jsem si že už dávno spíš." řekl místo pozdravu Shoto který vešel do koupelny pro svůj cilindr. "Nic co bys ty potřeboval vědět, a co tu děláš ty? Ty taky chodíš spát brzo-" řekl Bakugo při mytí rukou a s nebezpečným zíráním na Shota. „zase jsi se přejedl pálivého že? Měl by jsi to omezit a pít více vody." Bakugo se jen nasraně otočil na Shota který už raději bral klobouček z umyvadla a zmizel. "omlouvám se že jsem tě nechal tak dlouho čekat Iida-kun, musel jsem si urovnat klobouček." Iida jen zvedl obočí a zase se hrál dál ping pong rukama, protože neměli pálky (což Iidovi nevadilo a pálky neměli, protože Bakugo). Sensei už odešel protože na to už neměl nervy a odešel za Aizawou kterému to vše řekl ale tomu to bylo jedno. „Zítra si napíšou písemku".

Well, jsem docela líná to dopisovat takže here you go 🤷‍♀️ btw omlouvám se za všechny gramatické chyby, tady jich bude hodně xd kdyžtak mi o nich řekněte owo

A kam pak zmizel Izuku? Byl u sebe v pokoji a modlil se před posterem All mighta :D

Btw žádný las drogas to nebyli, byl to jen moučkovej cukr + něco ale účinky to mělo dobrý :D

Poslední dodatek: zitra rano se vsichni vzbudili v pohode az na Shota s Iidou ktery měli znovu sharpienou nakreslené knírky a v nich byli celý den🤷‍♀️

Šňupl jste si někdo moučkovej cukr někdy?... ~Salát🎁💕

All Mightovy Pohádky Na Dobrou Noc ONE SHOTS |STOP|Kde žijí příběhy. Začni objevovat