POV: Náš (můj) milovaný Shigaraki si hledal nové členy a dostal se do boje s jedním padouchem co se chtěl připojit do LOV. (Padouch mu nic neudělal jen Shiggyho naštval protože mu zíral na otce). Shigaraki si řekl že to bude takový rychlý boj, stačí mu jen na něj sáhnout a je po něm. A tak se na něj rozběhl a za rychlost rychlejší jak Dabi stihne dopít panáka už byl z něho prach. Ale padouch ještě stihl udělat poslední věc předtím než se rozpadl. Na Tomuru použil svůj quirk který mění lidi na opačné pohlaví. (takže z Shiggyho bude holka ale ne jen tak z ničeho nic, prozatím se mu prodlouží vlasy (nemusí ale proč ne) potom se mu třeba změní hlas a pozítří narostou prsa :D ale ty každoměsíční pain ho prozatím ušetřím xd)
✨Tomura-chan✨
Shigaraki změnu zaznamenal ale nemohl s tím nic dělat a tak si kopl do kupky prachu a odešel zpět do baru. „je to jen na týden“ pomyslel si a práskl dveřma. Hned se na něj otočil Dabi který seděl u stolu a psal si s někým textovky. Leknuk se ho ale po chvilce začal zaznamenávat změny. „Zdá se mi to nebo sis nechal prodloužit vlasy abys vypadal více jako mop?“ dostal ze sebe Dabi po chvilce koukání na Tomuru který už toho měl teď dost a chtěl se někam jít zakopat. A tak se slovy „nope, tohle nedám“ a „jdi do prdele Spálenej ježku“ odešel. Hlas měl stále normální ale už teď mu začal přeskakovat na hlas podobný Toze když ma kašel. Pak už z se mu z po za dveří stále smál Dabi.
Shiggy se uvelebil u sebe v pokoji zapnul svou hrací konzoli a začal hrát. Měl při hraní docela pěkný klid ale zrovna když si začal vybírat playlist na spotify vběhla dovnitř Toga. „Takže je to pravda Dabi, tys fakt nekecal!“ Dabi se nad tím uchechtl a řekl další provokativní hlášku „Togo jdi udělat Tomuře nehty. Potrebovala by je.“ a raději zmizel protože tušil co přijde pak. Tomura se zvedl, zabouch dveře a nechal si nalakovat nehty, vyhnal Togu a měl zase klid. Pak však přišla zase Toga s nápadem z Tomury udělat e-girl což už si Shiggy nenechal líbit a tak si šel dolu do baru udělat pití. Tam se však ozval v rohu schovaný Dabi „pití pro slečinky je vedle v milkshake baru“. To byla poslední kapka. Rozeběhl se k v klidu sedícím Dabimu a šel mu chsicht proměnit v prach. „Shigaraki prosím nezabíjej své spojence, stále jsme nezabili All mighta“ a Shiggyho ruka se teleportovala jinam. A tak ji vytáhla z portálu a odešla si zpět do pokoje.
Tohle byla taková blbost co mě napadla při sprchování :D snad se líbila xd btw pokračování si můžete vymyslet buď sami nebo ho můžu dopsat ^w^
(takový přídavek k průběhu: Dabi Shigarakimu změnil vyzvánění budíku na E-girls are ruining my life od corpse a každých 5 minut mu zvoní budík)
Uvidíme se buď zase příště tady nebo až budu někde běhat po ulici a hledat LOV :D ~Salát🥃🗿
ČTEŠ
All Mightovy Pohádky Na Dobrou Noc ONE SHOTS |STOP|
Fanfictionone shots... asi všichni víte co to je když to čtete ne? Mam chybu v názvu? Když tak mi to řekněte v češtině tak špatná nejsem ale z nudy slovo All might fakt neskloňuju xd random krátké příběhy které jsem vymyslela při každodenním utrpení✨