Elimdeki bardağı yavasca masaya koydum. Ve kalktim. Hesabi odemistim, takip edildigimi hissediyordum. Bu aslinda beni korkutsa da merak ediyorum kimdi o ?
Tren istasyonuna gelmistim daha dogrusu gelmistik artik son nokta olucakti. Kim olduğunu ogrenicektim. Bir kolonun arkasina girdim ve bekledim. Gelmişti. Beni ariyor olmaliyfi etrafta dondum yakasindan tuttum. Olamaz bu annemdi.
- Anne ?
- Bir sorun mu var bayan ?
Lanet olsun annem filan degilmis. Ama cok benziyordu. Peki takip eden bu kisi degilse kimdi ?
Yeter artik sinirlenmeye baslamistim. Onu bulmam gerektiğine inanıyorum.
Trene bindim ve ta daa Londra'da buldum kendimi.
Londra'da bulunmaktan hoslaniyorum. Gerçekten mukemmel bir şehir aslinda buraya gelmek aklimda yoktu. Her neyse konumuza donelim simdi beni takip etme olasiligi olanlari bir dusunelim.. Alex Callinicos olabilirdi.
Alex Callinicos eski sevgilimdi ve bir psikopatti. Gercekten oyleydi. Her neyse şuanda takip etme olasigi olduguna gore alexi arayip nerede oldugunu sormaliyim. Hayır olamazdi !! Asla aramam hemen Jennifer'a soylemeliyim.
-Alo ? Jennifer ?
- Olamaz ciddi misin ? Lilith sen misin ?
- Evet jeniffer sana cok onemli birsey anlatmam gerek.
Ona olayi ozet gectim ve jeniffer bana sunu soyledi cok ciddiydi.
- "Iki ay once evinde ölü bulundu."
- Olamaz dedim ve telefonu kapattim ona teskekur etmemistim bile ama artik emindim kesinlikle biri ortadan kalkmisti ancak bu sandigim kadar basit bir kovalamaca degilmis
1 Hafta sonra
Her gun ayni kafeden cikip ise gidiyordum. Her gun ayni adam takip ediyordu onu atlatmaktan bikmistim. Belki de hic atlatamiyorum. Son olarak bir sey daha ogrenmek icin ne kadar psikopat da olsa mezarina gittim. Jenifferi tekrar arayip mezarinim yerini sormustum. Artik bu ise bir son vermeliydim. Gittigimde kardesimi gordum hemen bir agacim arkasina gectim ve dinlemeye basladim. Kardesim su kelimeleri sarfediyordu. " Lanet olasi ise bulasmaman gerektigini söylemiştim. " Cok buyuk bir sey ogrenmek üzereyim gibi gelmisti ve kardesim dondu ve
-"Lilith ne ariyorsun burada ? "
Olamaz dedim ve kacmaya basladim sadece kardesim degil bir kac kisi daha vardi ve onumu kestiler gozlerimi actigimdaa....