İşte o gece

37 2 2
                                    

Çok heycanlıydım elim ayağım titriyordu,yaklaşık 3 saat sonra kukinin evinde parti vardı.Üstümde kırmızı bir elbise vardı ama dizlerimin 2 parmak ğstündeydin kenarlarında ise yırtmaçlar vardı.İnsanlar bazı zamanlar pek süslenmeyi sevmez ama ben öyle değilim hemen evden çıkıp kuki beni almaya geldi çok heyecanlıydum kukinin üzerinde siyah dar kot ve üstünde kot gömlek vardı ayakkabıları ise locoste'tu beni alıp onun evine gittik daha insanların gelmesine 30 saat vardı.Birer içki alıp yanıma geldi evi çok büyüktü deri koltuklar dev kadar avizeler içki ve bar yeri.İçkileri içerken bana çok komik şeyler söylüyordu gülmekten karnıma ağrılar girmişti tam o anda kapı çaldı ve hemen açmaya gitti saat 21:00 civarlarıydı içeri giren molly ve peter'dı kuki onları buyrun içeri geçin dedi kol kola yanıma doğru geldiler kuki anında gelip peter'a -Tanıştırıyım kate (ben yani) yeni sevgilim dedi o anda ben bile şalırdım peter birden öksürmeye başladı.Benim gözlerimin içine baka baka biraz sonra sinirlenip evi başımıza yıkıcak gibi bir yüz ifadesi vardı.Yavaş yavaş insanlar gelmişti, ilerleyen saatlerde bir çok kişi gitmişti partide kalanlar ise "Peter,molly ben,kuki,dacla,peğelin,canısı,rugi,ziynip,boğura,memo,ağrden"kalmıştı.Peter ve molly çok sahroştular peter dik dik bana bakıyordu kukiyle birlikte onun odasına çıktık bana klasik bir müzik açtı,yatağına oturduk sonra beni dansa kaldırdı.

SADECE DOKUNMANI İSTEDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin