Dans ederken kuki belimden tutuyor ve yavaşça aşağıya doğru elini kaydırıyor elini tutp onu itiyorum bana napıyosun diyor bende ona bak sen benim sevgilim değilsin kankamaın beni bukadar ciddiye alacağını sanmamıştım diyorum bana bakıp bana saldırıyor kısacası yatağa tıyor zorla beni öpmeye çalışıyor çığlıklar atıyorum ağzımı kapatıp boynumu yaşıyor tam o anda peter ayağıyla kapıyı kırmaya çalıyor ama kuki kapıyıda kitlemiş çığlıklar atmaya çalışıyorum elbisemi belime kadar açıyor tam o anda peter camı kırıp içeri geliyor ve kukinin azını burnunu kırıyor yapma diye ağlıyorum kolumdan tutup beni zorla arabasına bindiriyor ve söylenmeye başlıyor.-Bir daha o adamla konuşursan seni gebertirim,nasıl ilk benle öpüşüp sonrada onla öpüşüyorsun,ben ben ben se-ni-nim!!!!!!.nasıl benle bu şekilde konuşuyorsun diyorum ve bana bakarak beni öpüyor durmak istemiyorum çünkü onu seviyorum dudaklarımız ayrılınca beni eve bırakıyor eve geldiğimde peter - elbiseni düzelt ilk çamaşırların gözüküyor.Her şey için sağol sana yanlış yaptım sadece kıskandırmak için böyle bir şey yapmıştım ama kukinin böyle düşüneceğini bilseydim bu şekilde davranmazsım,diyor ve arabadan iniyorum.Kendimi kötü hissederek yatağıma uzanıp,ağlıyorum.