Patenleri ile süzülerek ilerleyen çocuktan gözlerini alamayan sanatçı ve onun varlığından bile haberdar olmayan saf bir çocuk.
Jeon Jungkook boğulduğu için evden çıkmış paten sürüyordu parkta. Bu sorada müzik dinliyordu. Basketbol sahasına girip paten sürmeye devam etti.
Kim Tarhyung ilhâmını kaybetmiş bir sanatçıydı. İlham aramak için dışarı çıkmış o sırada da paten süren çocuğa gözleri takılmıştı.
Jeon Jungkook kendi başına paten sürerken önünde varolan ve geri geri paten süren kişiyle şaşırdı. Başkası da mı vardı bu saatte paten süren? Gülümsedi nazikçe.
Kim Taehyung yerinden fırladığı gibi patenlerini giydi. Çocuğun önüne geçti. Çocuk ona gülümsedi Taehyung'un o gülümseme ile aklı başından gitmişti. Çocuk çok güzeldi. Çocuğun elini tuttu ve oturmak için banklara çekti. Çocuk itiraz etmedi yorulmuştu zaten. Taehyung'un uzattığı suyu alıp teşekkür etti.
Ve ikili sabaha kadar konuşmaya daldılar. Jungkook arkadaş edinmenin sevincini yaşar iken Taehyung ise karşısındaki meleğin gerçek olup olmadığını düşünüyordu.
Sabaha karşı Jungkook'un uykusu gelmişti. Taehyung hızla ceketini çıkartıp Jungkook'a verdi. Jungkook ne kadar itiraz etsede en sonunda almak zorunda kaldı. Taehyung inatçıydı.
Güneş doğarken Jungkook'u eve bıraktı Taehyung. Jungkook gülümseyerek uykuya dalarken Taehyung ise ceketinde kalan vanilya kokusu ile baş başa kalmıştı.
Beğenmeyi Unutmayın~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lahza ~ TaeKook
FanfictionJungkook'un, Taehyung'a olan kısa ve hüzünlü aşkı. angst¡? sem3Tae uk3Kook