Gece

55 7 0
                                    

Sahile yaklaşınca kaptan, Taehyung'a el salladı. Elbette herşeyi görmüş ama birşey dememişti. Eh eski dostlardı sonuçta. Tekne iskeleye yaklaştı ve durdu. Kaptan yakın arkadaşının aşık olduğu çocuğa umutla bakıyordu. Tae ise minnettardı eski dostuna. Birşey demediği için. Jungkook ise kızarık yanakları ile yere bakıyordu.

Taehyung tekneden indi ve meleğinin elini tutarak onuda indirdi. Ardından küçük olanın evine uğradılar. Jungkook oldukça güzel giyinmişti. Taehyung ise onu kıskanmış böyle gitmesini istememişti. Yinede sustu.

Okula aynı hızda vardılar. Jungkook hyunguna sarılıp teşekkür etti ve yanağını öptü. Taehyung Jungkook'un belini yinede bırakmadı. Eğilip küçüğünün dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı. Ardından sırıttı ve gözden uzaklaştı. Jungkook'u ise arkadaşları dürtüp oooo gibi sesler çıkartıyorlardı.

Üniversite çıkışı Jungkook Taehyung'u aradı birkaç kere. Hyungu açmıyordu. Meşgul herhalde diye düşündü küçük olan. Ve evinin yolunu tuttu. Aslında Taehyung onu alıcaktı ama almaya gelmemişti. Geceye kadar bekledi Jungkook.

Ama ne bir mesaj ne de bir arama vardı hyungundan. Endişeyle yumdu gözlerini ve sabah için umutlandı. Böylece rahat bir uyku çekebilirdi.

Beğenmeyi Unutmayın~

Lahza ~ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin