Final

100 7 0
                                    

Not: Final olsa da son değil special bölümler gelicek. Special bölümlerde Jungkook ve Taehyung'un anılarına detaylıca göz atıcaz.

Jungkook en sonunda yatağından çıkmıştı. Zaten zayıftı ama daha da kilo vermişti. Birşey yemiyor tüm gün yatıyordu. Hyungu ona bu kadar güzel davranırken onu bırakması mantıksızdı.

Mesaj atarken hiçbirşey belli etmiyordu. Sanki normalmiş gibi iyi günler dilemiş ve konuşmayı sonlandırılmıştı o gün.

Jungkook ilk defa bu kadar çabuk güvenmişti. Şimdi ise acısını çekiyordu. Taehyung onu kırmıştı. Beklenmedik şekilde.

Yeniden ağlamaya başladı Kook. Kalbi çok kırılmıştı. Belki de bir iddaa içindi hepsi. Ondan dolayı hyungu ona yakınlaşmış şimdi de bırakmıştı.

Jungkook daha da çok ağlarken Namjoon, Hoseok ve Jin ise perişan halde küçük kardeşlerinin iç çekişlerini kapıdan dinliyorlardı.

Jungkook şu sıralar çok mutluydu. Ama morali bozulmaya başlamıştı. Be şu anda da bu haldeydiler.

3 ağabey bakıştı. Kim içeri giricekti? Namjoon geri çekildi. Duygusallıkta pek iyi değildi. Seokjin ise pişirdiği kurabiyeleri elinde tutuyor ve Hoseok'a bakıyordu. Hoseok derün bir nefes alıp onayladı.

Kuraniye tabağı ile içeri girdi. Jungkook'a sarıldı ardından kurabiye uzattı. Jungkook kurabiyelere baktı. Sadece baktı. Oysa ne kadar çok severdi küçük olan kurabiyeyi.

Hoseok'un gözleri doldu. Tabağı kenara bırakıp küçüğe sarıldı. Küçük olanın ağlaması şiddetlendi. Joon ve Seokjin'de içeri girdi. Beraber sarıldılar.

İlerleyen saatlerde Kook anlattı abileri dinledi. Zaman zaman sinirlenmişlerdi. Kook ise anlatırken ağlıyordu. Yeniden kucaklaştı 4 kardeş.

Yinede Jungkook'un acısı ve özlemi dinmiyordu. Saçma bir şekilde aşık olmuştu o Taehyung'a. Şimdi ise yalnız bırakılmanın verdiği his ile başbaşaydı.

Beğenmeyi Unutmayın~

Lahza ~ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin