Kendisine uzatılan eli tutup yerden kalktı Jungkook. Taehyung onun çok hoşuna gidiyordu. Beraber aşağı giden yolu takip ettiler ve okyanusa geldiler. Taehyung direk kazağını çıkarmıştı. Jungkook ise daha yavaş çıkarmıştı üstündekini. Ardından ikili okyanusa girmişleri.
Hava esmeye başlayınca Jungkook'un üşümeye başlaması ile direkt ikisinide çıkarmıştı Taehyung okyanustan. Ardından yakındaki dağ evine yürümeye başlamıştı ikili. Burası ormanlık olduğu için Jungkook'un elini tutuyordu Taehyung hafifçe.
O sırada gelen şimşek ve gökgürlemesi ile Taehyung hızlıca Jungkook'u kucağına almış eve doğru koşmuştu. Jungkook ise şaşkınca bakakalmıştı.
İkili eve gelince duş almışlardı. Taehyung odasında duş alırken, Jungkook normal banyoda duş almış ardından Taehyung'un verdiği kıyafetleri giymişti. Bol olmuştu gerçi hoş. İkili yine sabaha kadar sohbet etmiş ve uyumadan önce ise biraz bilardo oynamışlardı. Daha çok Taehyung Jungkook'a oynamayı öğretmişti.
Ardından ise Taehyung Jungkook'u en rahat olan yatağın olduğu odaya. Odadına. Getirmiş ve onu beraber uyumaya ikna etmişti. Jungkook oldukça hareketli uyuduğunu söyleyerek reddetsede Taehyung birşeyin olmayacağını söylemiş ve Jungkook'u ikna etmişti. Jungkook adla inatlaşamazdı, Taehyung ise istediğini yapardı.
Jungkook bir süre debelenmiş ardından uyumuştu. Taehyung ise o gece uyumadan Jungkook'u izlemişti hızlı atan kalbinin eşliğinde.
Beğenmeyi Unutmayın~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lahza ~ TaeKook
FanfictionJungkook'un, Taehyung'a olan kısa ve hüzünlü aşkı. angst¡? sem3Tae uk3Kook