Günlerden cuma tarih ise 18 temmuz 2014 ve tabii ki yaz tatili her yıl zorunlu olarak ankaraya gidiyorum ve burdan ölesiye nefret ediyorum ve bu şehire gelmek zorunda olmam ne kadar kotu bir durum diye annemin başını yiyordum her zaman ki gibi anneme diyordum İstanbula gitmek istiyorum artık burda 2 hafta daha dayanamam bıktım bunaldım diye çünkü İstanbula gidince orda sevgilim ve arkadaşlarım vardı İstanbulda ki hayatım gayet güzeldi ama Ankaradaki hayatım o kadar güzel gelimiyordu bana kos kacaman ankarada sadece 2 tane arkadaşım vardı ve ikiside erkekti birinin adı rıfatcan digerinin adı ise onur rıfatcan 1.75 boylarında esmer bebek suratlı kaslı bi cocuk ama cidden tam bir PİC :D onur ise rıfatcanın yakın arkadaşı oda 1.80 boylarında kumral onunda yüzünde hic sivilce yok oda gayet yakışıklı ve kaslı bi cocuk ve tabii ki oda tam bir PİC :D onur ve rıfatcan ile her akşam parkta buluşuruz saat 10 gibi saat 1 kadar da birlikte takılırız evlere gideriz ikisinide tatlı buluyorum acıkcası :D onlarla buluşunca telefonu bazen evde bırakıyorum hoşlandıgım cocuk yani mert olurda o saatlerde beni ara diye mert de 1.82 boyunda sıyah saclı yeşil gozlu bi cocuk ve aşırı şekilde trip atar ve sürekli benden ayrılır işte yemek yedik ve ben saat 10 gibi telefonuda aldım cıktım dışarı rıfatcan,onurla buluşmaya yine gırgıt şamata yaptık bir an bi yagmur yagmaya başladı hayatımda boyle yagur gormedim sırım sıklam olduk ıslanmadık yerimiz kalmadı ve benim ayagımda kırıktı birde alcıdaydı ama yuruye biliyordum cünkü 1 ayı doldurmuştu bunlar beni bir banka oturturdu bankın üstüde kapalıydı rıftcan ve onur aralarında konuşmaya başladı napalım diye yagmur durana kadar cünkü daha saat erkendi nerdeyse 11 di rıfatcan bi an üstünü cıkardı o seksi kasları gorunce ben gözlerim fal taşı gibi acıldı onun üstüne onur da cıkardı üstünü onunda fizigı ucgendi yani ben hebe hebe oldum elim ayagım titredi resmen :D con iyiydi ya :D bunların ikisi hic konuşmadan koşmaya başladılar yagmurun altında bende hayretle ikisini izliyorum bir anda da üstüme atıkları kıyafetlerini tutuyorum geldiler yanıma 5 dakika sonra kaslarında yagmur suları kafalarını kopekler gibi hızlı hızlı salamaya başladılar kafalarındaki sular yüzüme yüzüme geliyordu halimden gayet memnundum ama memnun degilmiş gibi yapıyordum :D sürekli artık üstünü giyseniz rezil olduk diyordum bunlar iki kafadar üstlerini giydi beni eve bıraktılar sonra naptılar bilmiyorum :D eve geldigimde hemen whatsapp girdim Mertin mesajlarına cevap verdim herzamanki gibi bana trip atıyordu neden cevap vermediğimi soruyordu bende ankarada oldugum icin rahat yazanıyorum diye cevap veriyprdun her devasında neyse bir uygulama vardı tango diye ordan yeni arkadaşlık kuraviliyordun mert ile ilişkimiz güzel gidiyordu ama oda bana cok karışıyordu yok sort giyme yok gogusun gozukuyo falan diyordu bende bunalıyordum ve sürekli ayrılıyor benden bende bu fırsat ile hemen tango programını indirdim ve yeni kişiler bulmaya calışıyordum..
UMARIM BEGENİRSİNİZ SİZLERİ BEKLETMEDEN 2. BÖLÜMÜ PAYLAŞICAM HEMEN :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafe Aşkları
ChickLitMERHABA :) Bu gün 1 mart 2015 saat 23.44 eger sizlerde mesafelerin engel olmağı bir aşk hikayesini okumak istiyorsanız doğru yerdesiniz.:)