Artık sinir kırızine girdim telefon telefon diye cavlıyordum evde cenkin mesalarına cevap vermem gerekti birde mustafa amcanın uzun uzun konuşmaları meşhurdur bi başlar saat 5 de konuşma saat 10 da bile biter sabırlı ve yavaş bir adam bende hızlı bi insanım hemen herşey olsun bitsin isterim ama o kadar saat bekliyecek tahamulum yoktu olayı cozmuştum mustafa amcaya cevap vermicektim ve konuşmanın sonunda telefonu alıcaktım saat 10 oldu hala konuşuyo benle dedi hadi ben uyuyorum bende oh be sonunda dedim konu kapandı ee telefonlar tam dicektim ablam elini agzına goturdu ama sus dedi tam konuşucaktım sustu ablam yuz mimikleri ile anneme hadi telefonlar demeye calışıyordu annem telefonları yastıgın arkasından cıkardı ve bize verdi hemen mesajlara cevap verdim sanki az birazda özlemiştim cenkle konuşmayı bu cenk bana bu merti unutrmasın :D neden olmasın yani yakışıklı bi cocuga benziyor ne kadar gormesemde acaba benle buluşmak isticek mi cenki ben anlaradayken ben bu cocugu kafaya cok taktım cidden taktım sürekli olarak cenkten bahsediyorum hayal dünyama yine dalmışken ablam kafama yastıgı bi attı sarsıldımm bi an kafamı cevirdim ne var dedim hadi senşnkiler gelmiş in aşagı dedi bi baktım camdan onur ve rıfatcan hic gelmezlerdi onları gorunce şaşırdım hemen sortı giydim ayakkabılarımı giydigim gibi indim aşagı dedim niye geldiniz seni özledik istanbul güzeli dediler bende her zamanki gibi kurosunız bakıyorum da dedim ayagım kıtık oldugundan dolayı bi an hızlı bş hareket yaptım ki aşagı inerken acıyodu onur bür yandan gel taşıyım diye kolumu sarsarken yok onur diye ittim iterkende karın kaslarını elledim bana diyodu ki benden yararlandın tabii dedim bu kadar şeyden :D neyse her zamanki gibi bizim parka gittik yuruyoduk parkın icşne acık havadar bi cafe yapmışlar oturduk hemen nargile istedik elmalı naneli vazgecilmezimiz :D tam nargileyi agzıma sürdüm kii annem gelmesin beni gormesin bana kızmasın :D annem diyo bana nargile sigarada kotu bırak şunu icme bir yandan da sacımı cekiyo dedim anne rezil oluyorum bırak bıraktı beni bende tabii nargileyş bıraktım rıcatcan tek başına iciyordu tabii annemde bizim masaya oturmuştu 5 dakika falan gecti annem masadan kalktı ablam geldi ablam hemen nargileye sarıldı cünkü sigara iciyodu ama annem ablamın ictiginş bilmiyıdu sigara ablam rıfatcan ile aynı pipsi kulnıyordu o pipsiyş bana verin dşye icimde ucurumdan atlarcasına felaketler kopuyordu :D telefonumu elime aldım saat 11 olmuş hemen cenkin mesajlarına cevap verdim ne yapıyorsun dşye yazmıştı bir yandan fa mert aradı onun da telefonunu actım her zamanki gibş tartıştık artık ayıpsamıyordum tartışmamızı :D yavaş yavaş bizimkilerin yanına gittim cenk ile mesajlaşamya bunlara bi baktım masadab kalkıyo dedim ne oluyo dediler şu kızların numarasını alcaz iyi tamam bekliyotum dedim 20 dakika gecti bunlar geldi numarayı almışlar kızlardan hesabı paylaştık kalktım acıkcası kızları kıskanıyordum cünküüü ikisinide paylaşmak istemiyordum riftcan beni arkadaş ortamına bi soktu bir kı vardı tam bi obez hayır yani senin neyine rifatcan diye düşünürken kızın yunuzune bi baktım harbi güzel kız rifatcan bi an kolunu omzuma koydu beni kendine dogru cekti bi an kalp ritmi bi cıktı dedim aha ölüyorum :D :D sürekli telefonuma mesaj geliyordu cenkten mesajları okumak istiyordum ama bi anda da rıfatcan ile orda baya iyi bi ortam vardı tam kafamı egdim onura cevirdim ki onurda bana bi şey dicekmiş...
DEVAMI YARIN :) saat 6 gibi koyarım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafe Aşkları
ChickLitMERHABA :) Bu gün 1 mart 2015 saat 23.44 eger sizlerde mesafelerin engel olmağı bir aşk hikayesini okumak istiyorsanız doğru yerdesiniz.:)