2 глава

29 44 29
                                    

Руджеро
След като пихме по нещо в бара Кар се отпусна и ми сподели , че живота й никак не е бил лесен , в гимназията другите деца са я обиждали , защото е била по - пълничка , но сега изглежда невероятно , родителите й загиват , когато е била на 16 , аз си мислих , че моят живот е труден , в моят живот винаги съм бил в центъра на вниманието аз също учих в гимназия , но в частна гимназия и всички се опитваха да ми бъдат приятели заради титлата принц , момичетата ми се лепяха като лепило , но аз не им обръщах внимание , защото за разлика от родителите ми аз искам истинска любов , аз също изгубих баща си , когато бях втори курс в колежа вече в колежа скрих истинската си самоличност , защото отидох в общественият колеж , където никой освет администрацията не знаеше кой съм и това ми хареса . Кар си забрави телефона при мен и слава богу в телефона има парола не че щях да й гледам снимките или нещо подобно сестра й звънна и от нея разбрах къде живее , какво правиш Руджеро не бива да се сближаваш с това момиче , дори да се влюбиш ти не можеш да се ожениш за нея , майка ти никога няма да го позволи , не че не мога да се противопоставя на майка си , дори да се ожена за обикновено момиче , тя никога няма да е щасглива , защото майка ми ще направи живота й в двореца ад , аз не искам това за Кар достатъчно е страдала не искам да страда и заради мен  . Тя отвори вратата и изглеждаше изтощена нормално първият работен ден и после бара , но рошава и по пижама пак изглежда красива .
Кар - Хей къде се отнесе попитах какво правиш тук .
Ру - Забрави си телефона и сестра ти звънна така разбрах къде живееш .
Кар - Ще влезеш ли .
Ру - Да с удоволствие .
Аз влезнах вътре еха къщата е невероятна , видях снимка на нея и семейството й изглеждат много щастливи .

Принца и обикновеното момиче Onde histórias criam vida. Descubra agora