Събудих се много рано облякох се и излезнах да тичам вече всички в двореца знаеха за мен и Ру , защото всички служители , който срещнах ми се усмихваха знам , че не съм принцеса и не съм родена със синя кръв наясно съм с това . След като приключих със сутришната ми тренировка видях Ру той ми каза само да бъда спокойна , но аз не съм спокойна снощи се изложих и то много , отидохме на закуска и там се изложих как може да съм толкова бедствие , на Ру не му пука , но кралица Клариса ме гледа все едно съм нейният обяд . Ру съобщи , че ще ме заведе в местната болница и майка му тоест кралицата каза , че това няма как да стане , но Ру й каза , че съм лекар и ще е добре да видя болницата , той има мечти , че мога да работя в местната болница . Той ме заведе в болницата и ми показваше всички крила в болницата . Заведе ме в детското отделение и видях как една лекарка се опитваше да сложи ваксина на едно дете , но детето го е страх от игли знаех какво да направя .
Кар - Може ли да пробвам ?
Ру - Мариса това е моята приятелка Кар и тя е лекар ще се справи .
Мариса - Ти си приятелката на принца добре пробвай .
Аз седнаха на мястото на Мариса и започнах да задавам въпроси на детето . Разбрах как се казва , коя е любимата й играчка , филм и герой . Сложих си ръкавици и й казах да мисли , че е част от любимият си филм и да затвори очи и да си представи , че е там , аз сложих ваксината и Ванеса не усети нищо .
Мариса - Невероятно е как го направи ?
Кар - Еми децата е важно да разберат , че лекарият им е спокоен и не е притеснен , ако има дете , което го е страх от игли нека се почуства добре , затова в Америка задаваме въпроси на децата какво обичат и така разбират , че лекарият му пука за тях .
Ру ми каза , че съм невероятна и излезнахме през задният вход на болницата и той ме целуна и тогава хиляда камери бяха насочени към нас , о за бога , като се прибрахме кралицата беше бясна . Ру ми каза да бъда спокойна и всичко ще се оправи , той ме заведе на язда прекарах си невероятно . Но като се връщахме Канде ми предложи да ме обучи да се държа като принцеса годината е към краят си и скоро ще има коледен бал , ако искам да впечетля кралицата не бива да се излагам пред кралицата . Преди нова година ще бъде коренацията .
ESTÁS LEYENDO
Принца и обикновеното момиче
RomanceКарол е обикновено момиче на 24 години , което започва работа в местната болница и един пациент ще промени живота й завинаги , какво ще стане , когато между нея и този пациент започне да има искри .