Започнах работа в местната болницата в спешното отделение , след толкова много учене успях да завърша медицина . Днес е първият ми работен ден и нямам търпение , изключих алармата , която ме събуди в 5 часа , облякох си анцунга взех си айфона и слушалките и отидох да тичам , след като тичах един час и половина се прибрах вкъщи , съблякох си анцунга и влезнах под душа като се изкъпах сплетох косата си на рибена кост и си облякох униформата и отидох в болницата . Колегите ме посрещнаха добре , сестра ми също е в болницата тя е медицинският директор в болница, но не влезнах с връзка реших да влезна честно . Днес не се очертаваше да има много работа , но с тези мисли беше до тук докараха един мъж на около моите години с остри болки в корема разбах , че се казва Ру , но нищо повече , установих , че изпитва болка , защото предишната операция напомня за себе си неговият приятел Агус каза ми , че отказва да пие хапчетата , който са му изписали , няма страшно , ще му препиша нови лекарства ще започне да ги пие , но ако не го направи ще се стигне до операция . Той се съгласи да пие лекарствата , тогава в болницата започнаха да влизат много линейки заради някакъв тежък инцидент .
Руджеро
Това момиче не знае кой съм и това ми харесва , освен тя никой друг в болницата не ме позна , аз съм принц и не се държаха различно с мен , но в това момиче има нещо , нейната усмивка и в гласа й има нещо , което ме накара да пия лекарствата аз точно като нея завърших медицина , реших да й помогна .
Ру - Агус ще помогна на тази лекарка и не казвай нищо има година до коренацията нека да си поживея малко , нека да живея нормален живот .
Агус - Не е само заради това и заради красивата лекарка , на отричай нещо те привлече към нея .
Ру - Дори да е така , знаеш , че майка ми няма да приеме обикновено момиче , само принцеса и точно заради това тя още от бебе ме сгоди за Канде .
Агус е прав , не е само заради това , че искам да живея нормален живот , но и заради Карол така се казва в самотохата успях да науча името й Карол Севилия . Накрая на деня , нейната сестра ми предложи да работя в болницата . Кар ми благодари за помощта и ми предложи да пийнем по нещо .
KAMU SEDANG MEMBACA
Принца и обикновеното момиче
RomansaКарол е обикновено момиче на 24 години , което започва работа в местната болница и един пациент ще промени живота й завинаги , какво ще стане , когато между нея и този пациент започне да има искри .