Levi'ın bakış açısı
Siz Bertholdt'la o apartmana adım attığınızdan beri sizi izliyordu ve Bertholdt'la olduğun için nerdeyse sinir krizi geçiriyordu .Sakin kalmaya çalışıyordu çünkü o da kendi ofisindeydi ve adamları kapı önündeydi.
"O lanet olası adam kim,onun kim olduğunu öğrenmem gerekiyor.."
Diye ekranın önünde mırıldanıp duruyordu.Bir adamla yalnız kalmanı istemiyordu,adam sana birşeyler yaparsa diye korkuyordu.Yaparsa zaten öleceğini biliyordu,eğer sana birşey yaparsa kendi elleriyle öldürecekti onu.
Hele yanına gelmeni istediğinde adeta deliriyordu.
Geçmişi yüzünden zaten hala aklı yerinde değildi hergün kabuslar görüyordu ve düzgün uyku çekemiyordu. Uyuyup o kötü görüntüleri tekrar görmek istemiyordu,aynıların sana da olduğunu görürse ve onun tatlı meleği dünyayı terk ederse mahvolurdu.
Levi'ın Geçmişi
Küçük yaşta annesini kaybetmişti ve bu bir adam yüzündendi...Babası.
Babası hergün eve içmiş ve başka bir kadınla gelirdi.Ve yetmezmiş gibi annesini yani Kuchel'a tokat atar veya bazen cam şişe fırlatırdı.
Birgün babası eve tekrar eve sarhoş bir şekilde de gelmişti ve Kuchel'a bir yumruk patlayıp onu dövmeye başlamıştı.
Levi korkudan masanın altına saklanmıştı.
En sonunda babası bir mutfak bıçağı alıp Kuchel'ı bıçaklamıştı.Kan heryerdeydi babası onu öldürdüğünü görünce evden kaçmıştı,Levi masanın altından ağlayarak çıkıp annesinin kucağına yatıp daha fazla ağlamaya başlamıştı ve o günden beri babasını öldürmeye ant içmişti.
15 yaşına geldiğinde en son babasını bulup üstüne atlayıp onu ölene kadar yumruklamıştı,onu gömmemişti bile orada olduğu gibi bırakmıştı.Bir insanoğlu bile onu görüp şikayet etmemişti.
Bu Levi için daha iyiydi oradan kaçıp bambaşka bir sayfa açmıştı yeni bir okula transfer olmuştu.Ve o gün onun için çok özel bir gün olmuştu, koridorda yürürken birisi onu itmiş ve düşmüştü tam ayağa kalkıp onları dövecekken ona bir el uzatmıştın.
Ve güneşin yansımasıyla adeta bir melek gibi gözükmüştün .
Ona elini uzatarak "Boşver onları pisliklerin tekiler işte"diyerek onu ayağa kaldırmıştın, o sana ilk görüşte aşık olmuştu.
"Hey, ismini alabilirmiyim?"
"Oh,evet ben Y/N"
Y/N ha,böyle bir meleğe böylesi yakışır zaten.
"Senin adın ne?"
"Levi"
"Levi Ackerman"
____________________________________
Evet bu bölümüde hayırlısıyla bitirdik.
Bu arada yorum atan kişilere cevap veremiyorum çok özür dilerim e-postamda bir sorun var ve wattpad yorum yazmama izin vermiyo.
Ama yorumlarınız bana sandığınızdan daha fazla moral verdi teşekkür ederim.
359kelime
Oy atmayan tuvalete düşsünTşk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdaki Duvarlar •Yandere Levi x Reader
Fantasy"Seni benden fazla kimse daha çok sevemez beni tatlı meleğim"