"Kanlı bir cam parçası"

346 17 20
                                    

Apartmana çoktan ekipler gelmişti sen ise not'u ve gülü arabanda bir yere saklamıştın.

Tam o sırada sen bu notta ne var diye dalmışken Eren arkandan gelip seni yine korkutmuştu

"Eeee ama ablacım öyle aramamak olurmu bir ceset buldunmu beni arıcan bende hemen gelecen deme"

"Eren mal mal konuşma hadi tamam mercedes'in hızlı ama garajındada bir sarı tofaş olduğunu biliyorum ,sarı tofaşlı piç"

"HEY!Onu kimseye söyleyemezsin o araba sadece sana asılan birini öldürmek için tasarlandı"

"Yemişim tasarlandı'nı çocuğum benle doğum günü hediyem olsun işte diye şeçtinde hadi neyse. Şimdi sen bana asılıyorsun ya o yüzden araba seni ezmesin bak"

"O araba benim,benim kılıma bile değemez hemde değmez bana o tofaş ya"

"Valla her oturduğunda değiyor"Diye korkutmuştu Hange Eren'i.

Eren sana sarılarak küçük bir çığlık atmıştı

"Çocuğum sözde bana "asılıyordun" şimdi asılıyorsun"

"Ya Bak benim suçum değil o korkuttu,hem ben sana iki türlüde asılırım"

Levi'in bakış açısı

Oda olay yerine gelip seni izliyordu ama Eren'i görünce çok sinirlenmişti hem onun sana asıldığınıda öğrenmişti.

Sen onu hatırlamazken o sana çok büyük bir aşkla ve sevgiyle yaşıyordu.

Hemen birşey yapması gerekiyordu.

Öğlende ofisine bir şikayet için gelmişti.

Sana yalandan birşey anlatıp telefonunu çalmayı planlıyordu.

Anlatmaya başlamıştı'ki Eren yetmiyormuş gibi içeri girip sana sarılıp masaya oturmuştu bu onu daha fazla sinirlendirmişti.

Sana anlatırken, Hange Eren ve seni dışarıya bir belge hakkında konuşmak için çağırmıştı bu Levi için iyi bir fırsattı hemen masada duran telefonunu kapatıp cebine atmıştı.

Telefonunda bir tracking device olduğu için kapatmıştı.

Sonradan siz içeri girdiğinizde Levi anlatmaya devam edip bir kaç dakika sonra çıkıp gitmişti.

Evine gittiğinde telefonu açıp bütün track'leri kapatmış ve planına hala devam ediyordu.

Gece olduğunda ofisine camını kırıp girip birisine mesaj atmıştı.

Bugün

Y/N
Hey ofisime gelirmisin seninle birşey hakkında konuşmak istiyorum .

???
Niyeki?
Bir sorun mu var?
Hemen geliyorum.

Levi senin  ofisinde beklerken beklediği misafirde gelmişti.

"Hey ben geldim....!SENDE KİMSİN?!"Diye bağırmıştı,tam telefonunu alıp başka birilerini arayacakken Levi Bir cam parçasını alıp Adama saplamıştı.

"Bertholdt Hoover cehennemde yan" derken Levi elinde camı bırakmış eldivenlerini çıkartıyordu.
Sonra ofisinden çıkıp Bertholdt'un kanı olan eldivenleri çöpe atıyordu.

"Tch,o salağın pis kanı eldivenlerine bulaştı"

Bertholdt çoktan ölmüştü.

Levi ise evde Bertholdt'un işteki posizyonuna girmek için belgeleri şimdiden dolduruyordu.

Sabah

Bu gün izinliydin işe gitmiyordun.

Tam o sırada Hange seni arayıp ofise hemen gelmeni telaşla söylüyordu.

"Y/N hemen ofise gelmelisin acil durum"

"Yine ne oluyor hadi ama bak izinliyim bugün"

"Hemen dedim Y/N nokta"

"Ama-"

"HEMEN!"
diyip yüzüne kapatmıştı Hange.

Evden hızlıca çıkıp yarım saat sonra karakola varmıştın.

İçeri girdiğinde  bir sürü ekip ofisinin önünde toplanmış içeriye bakıyorlardı.

Hange ve Eren seni tutup içeri sokmuşlardı.

Aniden gördüğün şey içeride duran Bertholdt'un ceseti ve

"Kanlı bir cam parçası"

____________________________________

Bu bölümde bitti.

Valla geçen Babam bir Lunapark kiraladı bende full
Kerim'le çarpışan arabalara bindim.

De sonunda sağ kolum,sol kolumdaki baş parmağım,sol ayağım,sağ bacağım,burnum ve belimi kırdım.

Öyle oluncada bölüm atmam imkansız oldu.

Ellerimdeki alçılarım bugün alındı hemn yazdım

Salak olduysa olsun,Allah size iyi bir gün sunsun

Bay bay.

500 kelime

Aramızdaki Duvarlar •Yandere Levi x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin