R E C O R D I N G N O . 1 2
避难所
görüntü tekrar geri geldiğinde sadece bir oda görünüyor. koyu yeşil rengindeki duvarlarda bazı kitap sayfaları yapıştırılmış. yatak düzgün ve üzeri örtülmüş. eşyaların bir kısmı kutular halinde kenarda duruyor. üzerlerinde gönderileceği yerler yazıyor.
OYUNCAK VE KİTAPLARIM. ÇOCUK ESİRGEME KURUMLARI İÇİN.
BU KUTUDA PLAK VE ALBÜM KOLEKSİYONUM VAR. İYİ BİR FİYATA SATIP DOĞAYLA İLGİLİ BİR KURUMA BAĞIŞLAYIN.
İÇERİSİNDE KULLANMADIĞIM VE AZ KULLANDIĞIM KIYAFETLER VAR. İKİ CADDE AŞAĞIDAKİ İKİNCİ EL DÜKKANINDAKİ HANIMEFENDİYE VERİLECEK. FİYAT İÇİN ANLAŞTIK. ELDE EDİLEN GELİRİ DE PLAKLARIM GİBİ BAĞIŞLAYIN.
odanın içerisinde ilerliyorum.
belli ki birisi buradan çıkarken son çıkışının olduğunun bilincinde odayı toparlamış.
ligeia uzun zaman önce ölümünü planlamaya başlamış.
ve ben dahil kimse onu duymamış.
attığı çığlıklara rağmen.
daha sonra kameranın açısına pencerenin karşısındaki duvarda yere yerleştirilmiş saksı giriyor. saksının üzerine bir kağıt yerleştirilmiş.
BENİ AL. YETERİNCE ÇİÇEK AÇMADAN ÖLMEK İSTEMİYORUM.
verdiğim nefesin titrek sesi geliyor.
sanırım ağlıyorum.
sonra ona bakmak için yatağına doğru gidiyorum. yatağının altındaki o canavara.
kamerayı halının üzerine yerleştiriyorum ve yatağın yere kadar uzanan örtüsünü kaldırıyorum.
canavar şimdi bütün ekranımda.
ve onlarca kağıttan turna ligeia'nın yatağının altında.
◯
𝙀𝙉𝘿 𝙊𝙁 𝙍𝙀𝘾𝙊𝙍𝘿𝙄𝙉𝙂𝙎...
𝙋𝙇𝙀𝘼𝙎𝙀 𝙏𝘼𝙆𝙀 𝘿𝙄𝙎𝘾 𝙊𝙐𝙏.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
house of burning cranes
Kurzgeschichten𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒃𝒖𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒓𝒂𝒏𝒆𝒔 ❛❛ligeia'nın hayattaki en büyük amacı, gitmeden önce katladığı bütün turnaları yakabilmekti.❜❜ short story © may 2021 by indantesinferno