B.A.P- Zelo

237 19 1
                                    

Nume: Choi Junhong
Grup: B.A.P
Nume de scenă: Zelo
Poziție: Rapper, Maknae
Data naşterii: 15 Octombrie, 1996
Zodie: Balanță
Înălţime: 185 cm
Greutate: 63 kg
Grupa sangvină: A
Culoare Mascotă: Albastru
1.Când l-a văzut prima dată peDaehyun, credea că acesta este mai tânăr decât el.
2.Zelo este foarte apropiat de Jong Up.
3.Cineva l-a numit “prost” așa că, pentru un timp, a purtat ochelari pentru a părea mai deștept.
4.Zelo a spus că, uitându-se la DBSKși SuJu a vrut să devina un cântăreț.
5.El si Himchan sunt cei mai copilăroși membri din B.A.P.
6.A zis că a moștenit tenul frumos de la părinții lui.
7.Zelo a trebuit să renunțe la viața lui de școlar pentru a deveni un cântăreț.
8.Numele lui de scenă vine de la zeul grec “Zelos”.
9. A fost numit așa din cauză că muncește foarte mult.
10.De asemenea, este cunoscut sub numele de “robotul lupător” dinB.A.P
11.Când Zelo îl vede pe Jong Up, doar în boxeri, culcat în camera lor, el spune că-l motivează să lucreze și să se mențină în formă.                         
12.Când Zelo era în școala generală, a vrut să devină un jucător de fotbal.
13.El a spus că are pătrățele, chiar daca liniile nu sunt definite.
14.Zelo și Jongup dansează în dormitorul lor cu căștile pe urechi .
15.Doarme cu lucrurile pe pat, inclusiv cu laptopul său.
16.El vrea ca fanele lui să-l strige “Oppa”, chiar dacă acesta este mai mic decât cele mai multe dintre ele.
17.Zelo s-a născut in Mokpo (Jeonnam).
18.Obișnuiește să clipească des.
19.Reporter: Care sunt locurile pe care doriți să le vizitați și lucrurile pe care doriți să le faceți atunci când vă aflați în Japonia? Zelo: Vreau să merg la cumpărături.
20Numărul lui preferat este 7.
21.Fanii lui se numesc: Jellies.         

Doar k-popUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum