Jay Park -> continuare facts

133 8 1
                                    

26." I like 2 party „, maxi-single ce conţine 4 melodii: I like 2 party, Secret, Let's make up şi Hot, ajunge numărul 1 în top Billboard.

27.A creat Jay Park tv pentru a arăta fanilor o altă latura a sa. Seria conţine 7 episoade, filmate şi editate de Hep, traduse de către acesta.

28.Spune că se inspiră din absolut orice: filme, conversaţii cu prieteni, muzică bună.

29.A produs muzică pentru U-KISS, Tiny-G.

30.Prima melodie hip-hop ascultată:Regulate, Warren G.

31.Foarte des este văzut purtând obiecte, îmbrăcăminte sau accesorii, primite de la fani.

32.Thinking about you, melodia luiLoco(colaborare cu Jay), trebuia să fie melodia lui, dar i-a dat-o lui Loco pentru că a considerat că i se potriveşte mai bine lui.

33.Zico spune că este gelos pe băieţii din AOMG, pentru faptul că au întâlnit un CEO aşa cool, la fel şi un hyung bun.

34.A fost unul din juraţii emisiuni Dancing 9.(sezonul trecut)

35.Se numără printre producătorii sezonului 4 Show Me the Money, face echipă cu Loco.

36. De ce a creat AOMG ? " Am vrut să încep de jos, alături de persoane care nu sunt chiar aşa de cunoscute şi să creştem împreună."

37.Nu-i place să zboare cu avionul, dar pentru că a trebuit să facă asta de foarte multe ori, s-a obişnuit.

38.S-a autoproclamat drept „cel mai mare heartbreaker". El se va despărţii de o persoană atunci când lucrurile încep să devină serioase.

39.Îi place Ironman.

40.Îi plac fetele cool, care au un zâmbet frumos şi simţul umorului dezvoltat şi nu l-ar deranja nici dacă ar fii drăguţe şi ar avea un corp frumos.

41.„ Atâta timp cât nu eşti mort, viaţa nu s-a terminat "- Jay Park.

42.Este gelos pe femei deoarece sunt drăguţe şi lucrurile drăguţe li se potrivesc, în timp ce bărbaţii trebuie să poarte haine cool şi masculine.

43.Culoarea lui favorită este albastru.

44.Ar vrea să colaboreze cu Usher sauChris Brown. Din Coreea, i-a menţionat peTaeyang din Big Bang, Beenzino, Zion.T.

45.Nu îi place să consume alcool. Dar atunci când o face, devine foarte docil, face orice îi spui.

46.A plâns atunci când a urmărit filmulToy Story.

47.A lansat un mix-tape.

48.Îi place să-l necăjească pe Elo, iar când acesta nu este prin preajmă, următorul „client" e Loco.

49.Dintre toate melodiile pe care le-a cântat la IS2, spune că Empty glass şiAmbiguous sunt preferatele lui.

50.Melodia lui, Star, a fost inspirată de povestea de dragoste dintre SE7EN şi Park Han Byul.

Doar k-popUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum