CL - Lee Chae Rin

197 10 1
                                    

Nume: Chaerin Lee
Grup: 2NE1
Nume de scenă: CL
Poziție: Lider, Rapper Principal
Data nașterii: 26 Februarie, 1991
Zodie: Pești
Înălțime: 162 cm
Grupa sangvină: A

1) Este din Seoul.

2) Numele ei englezesc este Faith Lee.

3)A avut o soră mai mică pe nume Harin.

4) Îi place să scrie versuri.

5) Datorită tatălui ei, profesor de fizică şi autor de poveşti pentru copii, CL obişnuia să călătorească frecvent cu familia ei.

6) Ea iubește muzica și moda.

7) Tipul ei ideal este Teddy Park.

8) Limbile pe care le cunoaşte sunt franceza, coreeana, japoneza şi engleza.

9) Îi plac nonculorile, alb și negru.

10) CL a fost la audiţii la JYP unde a fost acceptată.

11) Aceasta sta în dormitor cu Sohee. Ea a povestit că e foarte apropiată de Yenny şiSohee, actuale membre Wonder Girls.

12) Îi admiră pe Lauryn Hill șiMadonna.

13)CL a ajuns la YG Entertainment în 2006 după ce a dus o înregistrare la companie. Iniţial, era plănuit caCL să debuteze solo, dar în cele din urmă a devenit lidera trupei 2NE1.Dacă nu ştiaţi, CL apare în melodia trupei Big Bang, Intro (Hot Issue), deşi n-a primit credit pentru asta.

14) CL era tocilară în zilele de liceu.Visul ei e să devină un rapper american ca Lil' Kim.

15) CL a dezvăluit că la şcoală obişnuia să poarte uniformă de băieţi, deoarece nu existau pantaloni pentru fete.

16) CL e catolică.

17) Dacă i s-ar oferi posibilitatea, CL ar vrea să locuiască în Egipt, Africa şi Grecia.

18)Cunoscută ca „adormita" din 2NE1,CL a reuşit odată să doarmă 20 de ore în continuu.

19) CL nu plânge niciodată în faţa celorlalte membre din trupă.

20)Când locuia în Japonia, lui CL i se spunea „porc-iepure".

21) CL i-a dat lui Teddy unul din roboţii din videoclipul melodiei "Can't Nobody" pentru camera lui.

22) CL e atrasă de lucrurile cu ţinte.

23) Ea şi-a scris partea de rap din cântecul The Leaders interpretat împreună cu G-Dragon din Big Bang.

24) Membrul ei favorit din Big Bangeste GD.

25) Unii fani nu știau ce să creadă despre ea la început.

26) CL era cunoscută drept un lider dur, dar avea un telefon roz cu o acadea la el.

27)Piesa ei preferată de la 2NE1 este"Let's Go Party", după care ea a înregistrat și un demo în limba engleză.

28) CL a fost la școala de dans cuZinger din Secret, Hyuna din4minute, Seungyeon din Kara șiSunye din Wonder Girls.

29) Ea poate desena foarte bine un leu-urs, un porc-iepure și o rață-șarpe.

30) Celelalte membre 2NE1 au spus că CL e cea mai bună la aegyo.

31) Cafeaua ei preferată este Americano.

32) CL are mâini și picioare foarte goase, de aceea membrele i-au pus porecla "Pudong".

33)Mâncărurile ei preferate sunt pastele, supa franțuzească de ceapă și gratin (un fel de lazania, diferă doar ce pui sub cașcavalul de deasupra).

Doar k-popUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum