Luhan

115 6 4
                                    

Numele real: Lu Han (鹿晗/루한)

Porecle: Marlyn Monroe, Cute Little Prince

Orasul natal: BEIJING

Data nasterii: 20 aprilie, 1990

Zodie: berbec

Inaltime : 1,78 cm

Specialist in : fotbal, cuburi rubice

Grupa de sange: 0

Hobbiuri & intersat de: Animatii, arta , jocuri video, calculatoare, sporturi acvatice, fotbal, calatorii,baseball,basketball, muzica.

FACTS:

1) A fost al doilea membru introdus de catre SM in EXO.

2) El si cu Xiumin jucau fotbal in dormitor.

3)Atunci cand doarme are obiceiul de asi pune bratul sub perna. Spune ca este mult mai comod asa.

4) De obicei,stagiarii din China erau usor batausi ,dar nu cu Luhan,acesta era tipul merge usor.

5) Joaca destul de bine jocuri video. Ar putea de asemenea sa rezolve un cub rubik intr-un timp de 2 minute.

6) A fost stagiar pentru o perioada de aproape 2 ani.

7) Atunci cand Lay s-a intalnit prima oara cu Luhan a spus ca este o persoana foarte prietenoasa.

8) Luhan nu a crezut niciodata ca , carnea de vita poate fi costisitoare ,pana sa ajunga in Coreea.

9) Poate face aegyo.

10) Acesta a negat si a spus ca a fost doar "usor" celebru in liceu ,adesea acesta juca fotbal ,iar fetele se adunau sa il vada.

11) Acesta a spus ca niciodata nu a primit o scrisoare de dragoste.

12) Viseaza sa devina un cantaret faimos, fiindca iubeste sa cante.

13) El a fost descoperit de catre personalul SM in timp ce se afla la cumparaturi cu un prieten.

14) Nu plange usor. Atunci cand se simte trist ,Luhan cauta un loc unde sa nu-l poata gasi nimeni.

15) Nu se infurie cu usurinta si niciodata nu tine invidie, are un temperament bun.

16) Ii plac filmele de groaza si cele politiste.

17) A fost ulzzang chinezesc.

18) Are o personalitate luminoasa.

19) Ii placea sa se sprijine pe umarul lui Sehun.

20) Lay spune ca Luhan loveste cu piciorul in timp ce doarme.

21) Toti membrii il aleg pe Luhan ca fiind cel mai frumos din Exo-M.

22) Fanii il aleg pe Luhan ca avand o fata de copil.

23) Fata si varsta acestuia nu sunt in echilibru.

24) In cazul in care acesta ar putea alege un personaj din desenele animate pentru a se descrie pe sine ,acesta l-ar alege pe pickSon Goku din Dragon Ball .

25) Este al doilea membru ca cel mai romantic si al 4 lea ca cel mai obraznic.

26) Toti membrii au spus ca Luhan este producatorul starii de spirit al grupului.

27) Tipul ideal de fata pentru acesta ar avea parul lung, pielea alba ,sa fie linistita si sa se inteleaga reciproc.Dar recent a declarat ca nu ar avea un tip ideal,important e sa fie iubire sincera.

28) Dintre fanii lui Luhan fac parte multi studenti.

29) La showcase-ul din China parintii lui au fost absenti.

30) In predebut parul lui era ondulat,iar daca era mai lung acesta devenea foarte cret si ii facea capul mare .:))

31) Nu ii plac inaltimile si i se par foarte periculoase.

32) Lay spune ca daca Luhan ar fi un animal ,ar fi o caprioara.

33) Imbracamintea lui este formata din haine simple.

34) Acestuia nu-i place ca cineva sa-i atinga capul.

35) Echipa lui preferata de fotbal este Manchester United.

36) Jucatorul preferat de fotbal al lui Luhan este Cristiano Ronaldo . *OMG SI AL MEU.*

37) Ii place sa manance sunca si carnati prajiti cu sos gatiti de Lay.

38) Are grija de pielea lui deosebit de bine si merge destul de des la dermatolog.

39) Iubeste inghetata cu aroma de menta.

40) Este alergic la fructe de mare.

41) Atunci cand teaserele exo au fost postate ,acestuia i-a fost frica sa intre si sa citeasca comentarile fanilor.

42) Intr-un interviu ,acesta a spus ca primul lucru la care se uita la o femeie,sunt picioarele.

43) Luhan a spus ca el a vrut sa fie un tip barbatesc si sexy,dar fanii spun ca este dragut si adorabil.

44) Lay si Luhan au incercat sa faca o opera in China , unde Luhan juca rolul de femeie.

45) Se descurca foarte bine la Stiinta si Matematica.

46) Nu prea obtinea destul timp liber sau zile de vacanta.In anii cand a fost stagiar a venit acasa o singura data.

47) Ii place mancarea dulce , dar si cea picanta .

48) Ii plac sporturile cu masini.

49) Poate gati numai taitei.

50) La aeroport ,acesta s-a izbit de o usa fiindca era prea prins in conversatia cu Lay .

51) Este fan Donald Duck si a avut o cadere emotionala cand a vizitat Disneyland.

52) Non-culoarea lui favorita este alb .

53) Desenele favorite sunt: Dragon Ball ,Naruto,Death Note

54) Pozitia preferata de fotbal:atacant.

Huuhh..cred ca este cel mai lung facts. :)) Cu dedicatie pt @lercikturcan

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Doar k-popUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum