+𝟒𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡𝐬
𝐂𝐨𝐮𝐫𝐭𝐧𝐞𝐲 𝐒𝐢𝐦𝐦𝐨𝐧𝐬 | 𝐂𝐨𝐜𝐨
𝐀𝐭𝐥𝐚𝐧𝐭𝐚,𝐆𝐀
𝐃𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝟓,𝟐𝟎𝟐𝟏"MY ANACONDA DON'T, MY ANACONDA DON'T, MY ANACONDA DON'T WANT NONE UNLESS YOU GOT BUNS HUN!" I held my stomach while twerking.
" BOY TOY NAMED TROY USE TO LOVE DETROIT, BIG DOPE DEALA MONEY, HE WAS GETTING SOME COINS!" Treasure rapped with me, also twerking.
" WAS IN SHOOTOUTS WITH THE LAW, BUT HE LIVE INA PALACE!" Kd joined, dancing around.
"PERIOD, GET IT BESTIEEE, FUCK IT UPPP! YOU BETTA, YOU BETTA, AHHHH!" We hyped him up.
" BOUGHT-BOUGHT ME ALEXANDER MCQUEEN, HE WAS KEEPIN ME STYLISH!" We all rapped, will Treasure twerked on me, and me and Kd threw money.
" NOW THATS REAL,REAL, REALLLL!" Kentrell joined.
" THATS MY HUSBAND RIGHT THERE, FUCK IT UP HUBBY, SHAKE SOME ASS FA MEEEE!" I smiled, and he laughed.
" IF HE AINT GONE SHAKE ASS I WILL!" Jordan yelled, moving his bones around in a circular motion.
" PERIOD BAE, GET IT BAE, KEEP SHAKIN THEM BONES LIKE YOU AINT GOT NO SENSE!" Treasure slapped his ass.
" IM HIGH AS HELL, I ONLY TOOK HALF A PILLLL!"
" IM ON SOME DUMB SHITTTTTT!" I dragged out, twerking on Kentrell.
" BY THE WAY, WHAT HE SAY? HE CAN TELL IAN MISSING NO MEALS! COME THROUGH N' FUCK HIM IN MY AUTOMOBILE!" Ben walked into the living room.
" LET HIM EAT IT WITH HIS GRILLS, HE KEEP TELLING ME TO CHILL! HE KEEP TELLING ME ITS REAL, THAT HE LOVE MY SEX APPEAL!" Joe walked in, with one of my wigs on.
He definitely getting his ass beat later fa playing in my wig.
" HE SAY HE DON'T LIKE EM BONEY, HE WANT SOMETHING HE HE CAN GRAB! SO I PULLED UP IN THE JAG AND I HIT HIM WITH THAT JAB LIKE..."
" DUN-D-D-DUN-DUN-D-D-DUN-DUN!" We all yelled before busting out laughing.
I held on my stomach and plopped down on the couch, breathing bout heavy as fuck.
I was now 5 months pregnant, and bout big as hell. Its hard as fuck carrying to big head ass babies at the same time.
" How my children doing?" Ben rubbed my belly.
YOU ARE READING
𝐓𝐇𝐄 𝐓𝐇𝐑𝐄𝐄 𝐎𝐅 𝐔𝐒
Fanfic𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘰𝘧 𝘶𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝐌𝐀𝐑𝐂𝐇 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝙘𝙤𝙫𝙚𝙧: 𝙚𝙭𝙥𝙚𝙣𝙨𝙞𝙫𝙞𝙚𝙞𝙘𝙤𝙣