Czy Twoja rodzina go akceptuje?

65 4 0
                                    

Scott
Alan bardzo dobrze zna Scott'a i cieszy się, że jesteś właśnie z nim. Uważa, że Mccall świetnie się Tobą zaopiekuje.

Stiles
Derek wie, że gdyby Stilinski Cię skrzywdził, pożałowałby, więc jest pewien, że nic złego się nie stanie. Peter uważa Stiles'a za nieudacznika, więc dziwi się, dlaczego wybrałaś akurat jego, ale nie ma nic przeciwko. Malia na początku nie była do Was przekonana, ale potem kibicowała Wam.

Derek
Chris zna Derek'a i nie ma nic przeciwko, jednak czasem rozważa, czy powinnaś z nim być. Allison nie ufała Derek'owi.

Isaac
Liam lubi Isaac'a, więc nie ma nic przeciwko. Twoja mama lubi chłopaka, natomiast ojczym nie jest co do niego przekonany.

Theo
Scott próbował odciągnąć Cię od chłopaka, ale dałaś mu do zrozumienia, że i tak nic nie zdziała. Jest sceptycznie nastawiony do chłopaka, tak samo jak Melissa. Twój brat pilnuje Theo, aby na pewno nie skrzywdził Ciebie, ani reszty rodziny.

Liam
Lydia uważa, że powinnaś znaleźć sobie "bardziej dojrzałego" chłopaka, natomiast akceptuje Wasz związek. Natalie na początku nie lubiła chłopaka, ale pokazał jej, że zależy mu na Tobie.

Jordan
Szeryf jak i Stiles dobrze znają Parrish'a, więc nie mają się o co martwić.

Peter
Twoja mama nie chce, abyś była z tak starszym od Ciebie mężczyzną, natomiast tata i Kira Wam kibicują.

Jackson
"Mogłabyś znaleźć sobie kogoś lepszego, ale Jackson jest na pewno lepszy od tego fajtłapy Stilinski'ego."

Teen Wolf | PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz