12 - Hot kisses

234 23 2
                                    

NO ONE POV.

What should I do?

Perlu ke Hyo beritahu oppa?

But,I dont even know what that freaking fucking bastard Kim Namjoon capable at.

He is rich pervert bastard.

Jihyo hanya duduk diam membatu di tepi katil memikirkan ugutan yg diberi oleh Namjoon. Jihyo masih tidak faham,kenapa dia? Kenapa dia dipilih menjadi mangsa kepada Kim Namjoon.

Relax Hyo.

You got this.

Everythings will be okay.

He is just an ordinary student like you.

Saya akan tamatkan semua nya hari ini

Oh andainya Jihyo tahu,yang sudah tentunya dia salah.

.
.
.
.

Beep beep.

Beep beep.
.
.
.
.

Jihyo melihat panggilan yang tertera di skrin telefon nya

Incoming call from 011 13062013

Dengan teragak2,Jihyo mengangkatnya.

"Yeoboseyo?"

"Good morning my beautiful baby,wae lambat sangat angkat,hmm?"

"Mian.."

"Ahh its okay, your daddy tak marah pun,okay turun now, I dah kat depan rumah"

"Hmm,okay"

"Be fast okay,I miss you already"

"Araso"

Jihyo mengambil beg dan turun ke bawah,dia melihat omma nya yg sedang bersarapan.

"Hyo,kaja breakfast"

"Mian omma,hyo dah lambat,harini hyo ada presentation kat sekolah,hyo pergi dlu,annyeong omma"

"Hati2!! Kaki tu belum baik lagi!!"

"Arasoooo!!"

Setelah slesai memakai kasut dan mengunci pintu rumah, Jihyo melihat sebuah kereta berjenama mewah yg berparkir tidak jauh dari sana. Dia lalu berjalan ke kereta itu dan tiba2 dia terfikir.

Kim namjoon,how powerful you are? Macam mana awak boleh tahu rumah saya sedangkan saya tak pernah beritahu awak?

Takpe,I will still end this today,you can do it Hyo!

Jihyo memasuki badan kereta tersebut namun belum sempat dia menutup pintu kereta tersebut, dia disambar secara kasar dan bibirnya dilumat kasar oleh Namjoon.

Jihyo amat terkejut akan tindakan Namjoon lalu hanya mengeraskan badannya. Namjoon bertindak mengigit bibir Jihyo lalu dengan kesempatan yang ada, jejaka itu laju memasukkan lidahnya ke dalam mulut Jihyo. Dia menikmati setiap inci dan saat mereka berdua itu.

Apabila Jihyo merasakan seperti kehilangan oksigen,dia menggunakan kakinya untuk membunyikan hon kereta dengan kuat lalu Namjoon melepaskan ciuman itu.

Namjoon hanya tersengih melihat Jihyo yg kelihatan terkejut dan tidak terurus selepas sesi hangat mereka tadi.

Namjoon

"Never let my kiss go until I do so,nasib still kat kawasan perumahan,if not,I will bang you here regardless the honk"

"......."

Your Eyes Tell (Kim Namjoon Book)Where stories live. Discover now