8- ADVICES

139 17 1
                                    

no one

Hyemyoung memandang adik kesayangnya yang sedang mmbuka kunci pintu rumah.

"hyo?'

"nae oppa?"

"oppa tak suka hyo berkawan dengan budak lelaki yg muncul kat kedai buku tu"

"maksud oppa, kim namjoon dan kawan2nya g lain?"

"tak kisah laa apa sekalipun nama mereka but stay away from them"

"tchh,apa laaa oppa ni. Bukan kaa oppa sendri yg sruh hyo cari kawan? Takkan dah ubah fikiran pulak?" kata hyo sambil mmbuka kasutnya dan menyusun di rak

"hyo,dalam sekolah hyo tu, bukan mereka bertujuh sja manusia yg wujud. Hyo should rajinkan diri utk survey cari rakan2,hahhh macm tu. Lagipun,oppa more prefer if hyo be friend dgn yeoja." kedengaran hyemyoung sedang merengus tidak puas hati, tidk puas brangkali krna jihyo cuba utk mengendahkan nya.

"oppa,listen. You should know me better oppa. Oppa tau kan sebab kenapa hyo tak suka berkawan, matji?" lalu hyo merenung ke dalam mata abangnya.

Hyemyoung sedikit tersentak namun riak mukanya dikekalkan polos.

" yes,oppa know it hyo,but it all in past,you should build your new life now"

"oppa." tajam mata hyo melihat abangnya. "hyo tak percaya dgan mana2 lelaki selain oppa and hyo takkan berkawan dgan perempuan sembarangan. Girls are dangerous, eventually most of the girl will slowly kill their own friends"

Hyemyoung hanya terdiam melihat Jihyo yg kini termenung memandang lantai.

"okay,its fine. Oppa minta maaf but you cannot go near to that ugly dwarfs again okay?"

Terletus ketawa Jihyo di sna. "oppa,kejam laa"

..............

Setibanya mereka di penthouse milik yoongi, mereka hanya mendiamkan diri. Gerun. Itu yang mereka rasakan terhadap Namjoon sekarang ini selepas kejadian d kedai buku.

"Namjoon ah,its okay. Next time kau pasti ada peluang punya" kata Jin yg sedang menuang jus oren ke dalam tujuh buah gelas.

"yep betul tu joon, alaa esok jumpa kat sekolah juga kan" Yoongi pula datang memujuk Namjoon.

" I just want her in my arms, i want to breath against her skin, I want to touch her more than anyone,I just- I just want every single of her become mine,susah sangat kaa nak faham?"

" yes we know hyung,tapi Jihyo still baru kat sekolah kita. Berilaa dia kebebasan sedikit" Jimin menyedapkan hati nya lalu Jungkook menambahkan sedikit minyak.

"lepas ni klau hyung nak kami culik Jihyo,kami on je yg penting tunggu masa yang sesuai. Hyung buat laaa apa terhadap Jihyo sekalipun kita orang sokong"

Namjoon POV

Betul juga kata rakan2 aku ni.

Hmm

Lepasni aku akan pastikan kita hidup bersama hyo. Aku akan pastikan kau mengandung dengan benih ku.

Either it's dirty or neat way, It couldn't stop me from having her.

Song Hyemyoung juga pasti tidak akan menemui hyo lagi.

Ya, dia pasti bertambah lagi dengan kewujudan bangtan di sisi nya.

I always want you hyo!!

No!You re just my brother

Fuck off,you re mine not him.

Please,let me free from this pain, oppa.






Your Eyes Tell (Kim Namjoon Book)Where stories live. Discover now