Double Update!!!
No one
5.30 am
Seawal itulaa Jihyo telah berangkat ke skolah nya kerana jihyo tidak suka bersempit2 di dalam bas awam. Kalau Hyemyoung hantar,okay laa lambat2 tapi Jihyo tahu yg oppanya itu agak liat utk dibangunkan awal pagi.Klik chak!
Klik chak!
Jihyo melangkah masuk ke dalam pagar sekolah nya dengan perasaan yg kosong. Apa yg dia tahu,belajar dan tidak berwaspada, Jihyo tidak perasan bahawa seseorang telah mengikuti dia sejak dari rumah nya lagi.
Setelah meletakkan beg nya di locker, tiba2 perutnya mengaum minta utk diisi
"haish,menyesal tak bawa roti tadi" Lalu Jihyo berjalan ke koperasi sekolah utk mmbeli alas perut.
"jam 6.20 hmm rasa nya koop buka jam 6.30 tak apalaa,kita pusing2 sekolah ni dlu"
Jihyo perasan yang sekolah yg dia tuntuti pada masa ini merupakan sekolah yg terbesar dia pernh masuk. Keluarga nya tidak berada,namun omma dan Hyemyoung tiba2 nak dia bersekolah di sni, kata mereka lebih privasi.
Klik chak!
Klik chak!
Kim Namjoon
Harini aku sengaja datang awal ke sekolah stelah mendapat panggilan dri Seojoon hyung tadi. Hyung kata,seawal jam 6 pagi lagi Jihyo telah sampai ke sekolah.
Hmm,my girl is different,just like her eyes,the eyes that make me attracted to her.
Seojoon hyung telah menghantar beberapa dokumen mengenai Jihyo sejak dri semalam. Hyung memang tidak menghampakan sebagai Ketua Inspector daerah Seoul.
Setakat ini,smua maklumat peribadi Jihyo telah diketahui oleh ku setelah membaca dokumen yg dihantar oleh Seojoon hyung jam 4 pagi tadi. Apa? Cliche sangat laa nak guna hardcopy dokumen,nnti if i end up with Jihyo,eh I mean I end up with Jihyo, I don't want to scare her by stuff like this, she had enough. Even rahsia Jihyo yg tidak diketahuinya pun aku tahu.
"Tuan Muda,kita sudah sampai"
"Thank you Lee ahjusshi,nnti klau namjoon balik,namjoon call ahjusshi yaa" sambil menayangkan lesung pipit ku
"baiklah,tuan muda" ahjussji Lee membalas senyuman ku.
Setelah meletakkan beg ku di dalam locker,aku melihat jam,6.25. Hmm baik aku cari baby girl.
Kebiasaanya pelajar akan datang pada jam 7 lbih sbb waktu kelas bermula pada jam 8 pagi. Tak apa,demi Jihyo aku sanggup.
Selepas 3 minit berlegar d kawasan sekolah, akhirnya terlihat juga kelibat yg aku cari di hadapan koop sekolah. Yesh.
Perlahan aku mendekati dia. Dia sedang leka bermain dengan kucing. How cute..
"Hai Song Jihyo,kita bertemu lagi"
Song Jihyo
Aku sedikit terkejut mendengar suara garau itu. Kepala ku didongak ke atas. Oh dia.
Aku tidak membalas sebarang kata2 dari dia. Nama pun aku dah lupa. Hanya senyuman dan lesung pipitnya membuatkan aku mampu teringat kepada dia.
"You know what,Jihyo sshi? It's not nice to ignore people like that" aku melihat senyuman dia agak mengendur.
"i'm sorry but i don't even remember your name"
"Kim Namjoon,panggil je aku joon" dan aku merasa kan sebungkus plastik telah dihulur kan kepada ku.
"apa ni?" aku terkebil melihat bungkusan sandwich di peha ku. Apa pulak kali ni. "aku tak minta pun makanan dari kau-"
"Just take it girl,i brought extra of this and I think you're waiting for this coop to open but nah, koop ni jadual je buka jam 6.30 tapi jam 10 pagi nanti baru dia buka,makan gaji buta betul pekerja dia" sambil melihat namjoon mengunyah sandwich lagi satu.
Aku tidak menolak kerana perut aku bukan setakat sudah mengaum, sperti nya ada ritual penyembahan di dalam perut ku ini.
"Tha-Thank you,Kim Namjoon sshi" tapi namjoon membalas dengan pandangan yg sukar untuk aku tafsir kan.
Pandangan yg menikam dan, penuh dengan keinginan...
"joon,just call me joon baby girl, and please remember that name cause that name will make you feel happy and scream,faham?"
Aku hanya tergamam di sna. Why am I like this?
Dan tanpa dia sedari, Namjoon hanya tersenyum dengan penuh makna dan licik dalam merangka rancangan agar gadia itu kekal bersama nya.
' you may see it as a lust,but no baby girl, it's a love"
'no,stay away from me'
'I can't, cause we re meant to be together'
YOU ARE READING
Your Eyes Tell (Kim Namjoon Book)
RomanceBANGTAN UNIVERSE series Kim namjoon -Genius with 148 iq -Born with silverspoon -He get everything he wanted. Song Ji Hyo -Innocent girl with cold heart -Smart hardworker -Everything will be fine she said. 21+