JihyoHmmm,rasanya buku2 ni dah cukup ni. Okay! Stationery,kajaa!!
Sedang aku menolak troli ku yang penuh dengan buku untuk ke bahagian alat tulis,tiba2 henfon ku berdering.
Oppa💜
Answer/Decline"
yeobusaeyo ahjusshi"
"hyo kenapa tak tunggu oppa?kan oppa kata tunggu. Hyo kan masih baru dengan bandar Seoul ni kenapa berani sangat nak keluar sendiri? Hyo kat mana,nnti oppa datang ambil btw hyo panggil oppa apa tadi? Ahjusshi? Hy-"
"oppa,satu2 laa oppa" aku hnya tersenyum walaupun terbit sedikit rasa bersalah di hati ku.
"okay mian,sekarang hyo kat mana? Oppa datang"
"hyo kat Garosu gil bookstore"
"okay oppa datang,hyo tunggu tau,jangan nak ke mana2,nnti oppa rotan"
Aku hanya tergelak mendengar2 kata2 oppa "baiklah oppa,dah saeng letak dulu,bye oppa,jumpa nnti"
"okay,bye hyo,tunggu sana,saranghae"
Aigooo Song Hyemyoung,tak2 habis dengan perlindungan ala Ultraman dia.
"ouch!" terkejut aku ketika dilanggar oleh seseorang dengan kasar,bru sahaja aku hendak memarahi lelaki yg tersenyum sinis itu,sesusuk tubuh yg aku kenali berdiri di sebelahnya bersama 5 orang yg lain.
"Song Jihyo"
"Kim Namjoon"
Namjoon
Tak sangka kali ni jihyo dapat mengingat nama ku. Tersenyum lebar aku di sana dan bangtan memandang ku tidak percaya kerana aku bukan laa lelaki yg murah dengan senyuman kepada kaum wanita.
Tidak sia2 aku menyuruh Jimin utk pura2 melanggar yeoja aku yg satu ini. At least,nampak seperti kebetulan,kan?
"kecil pula bandar Seoul ni kan,tak sangka kita jumpa kat sini,mcm jodoh pula" kata ku sambil tersengih.
Jihyo hanya tersenyum kekok sambil membetulkan rambut nya yg sedikit kusut.
Damn, even with that small smile i can feel my boner. Okay,control yourself joon.
"awak buat apa kat sini?"
"saya nak cari keperluan sekolah sikit,saya kan bru pindah"katanya tanpa perasaan. Senyum babygirl,please senyum.
"okay la saya nak sambung cari barang2 saya and tlong beritahu kawan awak ni,jangan sesuka hati nak merempuh orang lain yg sdg memilih barang" tak,tak jangan dlu pergi baby girl.
"jungkook,kau sekelas dgan song ji hyo kan? Apa kata kau tlong dia cari buku2 yang penting utk dipakai" lalu aku melihat reaksi wajah jihyo yg sedikit terkejut dan bingung.
"kenapa song ji hyo sshi? Awak tak kenal ke mana satu jungkook?"
"mian, saya masih belum ingat kawan2 sekelas saya,lagipun saya tak nak berkawan" dan ahli2 bangtan lain hanya tersengih melihat wajah jihyo yg tidak berperasaan itu.
"takpe,biar aku perkenalkan diri,aku jeon jungkook,classmate kau yang hot"
"ini hyung2 aku,kim namjoon sperti yg kau sudah kenal,kim seokjin,min yoongi,jung hoseok, park jimin dan kim taehyung. Hoseok hyung,jimin hyung dan taehyung hyung satu umur dengan namjoon hyung dan yoongi hyung sama umur dengan seokjin hyung,kami bangtan"
"ohh..bolh awak bagitau buku apa lagi yang diperlukan di kelas?" Dan kami bertujuh terdiam apabila melihat jihyo yg tak mengambil kisah tentang kami. Aku tersenyum.
Hmm, as expected,my tsundere pretty baby girl. Thats why im falling for you.
"hehe okay mari ikut aku" kata jungkook kepada jihyo dan aku hnya membuntuti mereka. Selesai semuanya,kami ke kaunter untuk melakukan hal pembayaran.
"Semua 67 000 won" ketika Jihyo sedang sibuk mengira wang nya aku mengeluarkan kad debit ku dan memberi kepada cashier tersebut "biar saya bayar"dan jihyo agak terkejut dan menahan tangan ku. Aku tersenyum. Her touch...
"takpa,biar saya je yg bayar,barang2 saya kann"
"takpe,saya belanja"
Bingung cashier wanita itu. Apakah
"tapi kim namjoon sshi,say-"
"song jihyo,biar saya je bay-" tiba2 aku dipotong oleh seseorang dan dia membayar kesemua barang jihyo itu.
"takpe,biar aku bayar,aku abang dia" dan dia memegang tangan jihyo. Aku mengetap bibir menahan marah.
Sememangnya aku kenal lelaki ini, Song HyeMyoung,25 tahun,Graduan dri University Yonghwa dan kini berkerja sebagai arkitek.
Kenal..
Malah aku sangat mengenali lelaki ini secara tidak langsung.
Dia hanya memberikan senyuman sinis nya kepada ku dan aku tahu senyuman itu bermaksud.
"terima kasih laa sebab offer nak belanja saeng aku ni,takpa,saya abang dia saya masih mampu" sambil dia mengerat kan pegangan tangan mereka.
Tegang
Itu yang dirasai oleh kami bertiga. Ahli bangtan yg lain selain jungkook masih lagi berada di dalam kedai.
"Terima kasih,Jeon Jungkook sshi, Kim Namjoon sshi,saya hargai" kata jihyo sambil menundukkan sikit badan nya kepada kami lalu berlalu pergi bersama Song Hyemyoung.
Bukan ini yang aku rancangkan
"sabar hyung. Hyung cuba lain kali" kata jungkook sambil menepuk bahu ku.
'you have sweet scent baby, i can't wait to taste you'
'touch me,kim namjoon sshi'
'daddy,kitten,DADDY'
YOU ARE READING
Your Eyes Tell (Kim Namjoon Book)
RomanceBANGTAN UNIVERSE series Kim namjoon -Genius with 148 iq -Born with silverspoon -He get everything he wanted. Song Ji Hyo -Innocent girl with cold heart -Smart hardworker -Everything will be fine she said. 21+