TW: KAN, ŞİDDET, ÖLDÜRME
"gerçekten çok cesur bir kızdın." diye mırıldandı bakugou ve ağlamak üzere olan genç kıza baktı.
hoşuna gidiyordu.
genç kızın onun tam yanında olması ve gözlerinin dolması hoşuna gidiyordu. ağlayınca gözleri her zamankinden daha güzel oluyordu çünkü.
bakugou kıza yaklaştı ve büyük elini yanağına yerleştirip baş parmağıyla yavaşça okşadı.
elinin altında korkudan titreyen genç kızı ne kadar da çok seviyordu. onun için gerçekten her şeyi yapabilirdi.
"çok güzelsin. lanet olsun sen karşımda böyle titrerken dayanamıyorum." ani bir hareketle ayağa kalktı ve odadaki tek tük eşyalardan biri olan bir ayağı kırık masanın üzerindeki deri eldivenlerini eline geçirdi ve betonda oturan [y/n]'ye baktı.
"bir an önce beni sevsen iyi edersin."
[BAKUGOU POV]
genç adam kızı orada bırakıp dışarı çıkmıştı. kız orda tek başına ve kilitli olsa da yine de endişeleniyordu bakugou. bir an önce işini bitirip sevdiği kızın yanına dönmek istiyordu.
cebindeki siyah maskeyi taktı ve kapüşonunu başına geçirerek karanlık sokağa daldı.
bugünkü hedefi eijirou idi.
onunla lisenin ilk yıllarında az da olsa arkadaşlık yapmışlardı ve aslında onu seviyordu ama o [y/n]'nin sevgilisiydi. bunu kabul edemezdi.
bakugou sinirle yüzündeki maskeyi yere attı ve yerde yatan eijirou'ya baktı. yüzü kan içerisindeydi. [y/n]'yi kaçırmadan önce eijirou ile biraz oynamıştı.
sırıtarak yere çömeldi ve eijirou'nun saçlarını tutup kafasını geri çekti. genç çocuk acıyla inlediğinde yüzünü buruşturdu.
"öf kes sesini. beni yormanı istemiyorum. evde bekleyen minik bir sevgilim var." eijirou'nun gözleri korkuyla büyüdü. dudaklarını aralayıp bir şey söylemeye çalıştı ama konuşamıyordu.
dili... bakugou onu kesmişti.
bakugou genç adamın endişe ve korkusunu duymasa da hissedebiliyordu.
"[y/n] artık bana ait boktan saçlı. ona senden daha iyi bakacağım," ceketinin iç cebine sakladığı bıçağı çıkardı ve gelişigüzel yaklaşık on kere eski dostunun bedenine sapladı.
"artık sana ihtiyacımız yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☑ Be Mine
Fanfictionkatsuki'nin [y/n]'ye olan takıntılı aşkının sonunda gün yüzüne çıkmasıyla gelişen ve [y/n]'nin katsuki hakkında korkunç gerçekleri öğrendiği hikaye. - Y/N esaslı hayran kurgu - Yandere karakter - Rahatsız edici ögeler