𝑻𝑾𝑶

1.5K 161 47
                                    

dizleri titriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.








dizleri titriyordu. [y/n] dizlerinin titremesini durduramıyordu. karşısındaki genç adam yüzündeki o büyük sırıtmayla kendisine bakarken kendisini savunmasız hissediyordu.

neden? neden bunlar oluyordu? neden kaçırılmıştı?

[y/n] sakin hayatını geri istiyordu. yaklaşık bir haftadır bakugou ile birlikteydi ve elleriyle ayakları hâlâ bağlıydı. bakugou onları konuşması şartıyla çözeceğini söylemişti.

"çok sıkıcısın [y/n]. ben eğleniriz diye düşünmüştüm." aniden oturduğu yerden kalktı ve karşına çömeldi. genç sarışın sırıtıyordu. "sana nasıl aşık olduğumu anlatmamı ister misin?"

cevap alamadı.

"oh anlatıyorum öyleyse! her şey üç ay önce başladı..."




[ÜÇ AY ÖNCE]


"neden herkes ona karşı bu kadar kaba davranıyor?" diye sordu [y/n] merakla. bu okula yeni gelmişti ve dikkatini çeken ilk şey sınıftaki herkesin sarışın gence kaba davrandığıydı. gerçi o sarışın da diğerlerine kaba davranıyordu ama incindiğini anlayabiliyordu genç kız.

eijirou kızın baktığı yere baktığında sarışınla uğraşan birkaç çocuğu gördü ve hemen gözlerini kaçırdı.

"takılma sen bunlara. iki yıldır böyle. kimse karışmıyor, karışmaya korkuyor herkes. zaten bakugou da pek umursamıyor gibi duruyor." [y/n] kaşlarını çatarak o tarafa bakmaya devam etti.

"ben de küçükken zorbalığa uğrardım ve küçükken biraz saldırgandım ama bana yardım eden birisi sayesinde zorbalardan da kurtuldum saldırganlıktan da," eijirou'ya baktı.

"onun da saldırganlığından ve zorbalardan kurtulması lazım."

eijirou kızın tavrından etkilenmişti. kendisinin iki yıldır yapmaya korktuğu şeyi şimdi o yapacaktı. bu kız gerçekten eijirou için en uygun seçenekti.

"dikkatli ol!" diye seslendi eijirou kızın arkasından. kız hafifçe gülümseyerek bakugou ve diğerlerinin yanına vardığında bakugou kaşlarını çatarak kıza baktı.

"defol şuradan gereksiz yeni aptal!" kız bakugou'yu alttan alarak ona sataşan iki çocuğa baktı.

"bizi yalnız bırakır mısınız?" çocuklar alayla güldü.

"bu canavarla yalnız kalmak istediğine emin misin? eminim kendi annesi bile onunla yalnız kalmıyordur." şaşkınca gözlerini araladı. ileriye gidiyorlardı. bu hep böyle miydi? bir cevap vermesi için bakugou'ya baktı. bakugou dışarıya sert ve öfkeli bir görüntü yansıtsa da gözlerini çocuklardan kaçırdı.

"tch... gidin buradan." şaşkınlığı daha da artmıştı. neden onlara düzgün bir cevap vermemişti? insanlardan duyduğu kadarıyla bakugou ona sataşanlara aynı şekilde cevap veriyordu ama şimdi kendi gözleriyle gördüğü şey çok farklıydı.

bakugou onlardan çekiniyordu.

"hahaha şuna bak diyecek bir şeyi bile yok!" sinirlenmişti. gülen çocuğa baktı. o da sarışındı.

"sen ne hakla böyle konuşursun? asıl canavarın kendin olduğunu bilmiyor musun?" çocuk üzerine yürümek için bir hamle yaptı ama yanındaki arkadaşı onu tuttu.

"monoma bu kadar yeterli... gidelim." monoma ve arkadaşı yavaşça uzaklaşırken bakugou'ya baktı [y/n] bakugou saf bir şaşkınlıkla kendisine bakıyordu. kız hafifçe kıkırdadı ve elini öne uzattı.

"ben [y/n] [l/n]!" çocuk kızın eline birkaç saniye baktı ve sonunda kızın küçük elini avucunun içine alıp sıktı.

"bakugou katsuki."





"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
☑ Be MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin