Not: Bölümün çoğunu Hande anlatıcak şimdide öyle başlıyorum💕. Bide ben size kadının adını sormuştum. Bu hikayeyi yazaken birazda yaşamayanlara benzetmeye çalışıyorum. Orda grnelde modern isim kullanıyorlar Melisa hatiç o yüzden en modern isim Mira ydı onu kullanıcam.
Mini hatırlatma;
Hande: Bana Keremi anlatma senden iyi tanıyorum en nefret ettiği şey ona hesap sorulamsı amaa ben sorabilir hem tek ailesi hem kadini olarak. Sen önce kim olduğunu sözle bana. KİMSİN SEN!!
Bitti.
Kerem: Hande sakin ol.
Hande: Sen karışma!! Sana diyorum kimsin sen ve Keremin yanında ne işin var!!??
Mira: Tatlım ben Mira sende Hande sin galiba?
Hande: Evet Hande Erçel........ de sen niye geldin dökül.
Mira: Ee sevgilimin yanına gelemez miyim?
Hanker: nE?!
Hande: KEREEEEMM NE DİYOR BU PİÇ KURUSU!!??
Mira: Aa hiç azına yakışıyor mu?
Hande: Ha piç olduğunu kabul ediyorsun. Sorun yok öylesinde sen ne dediğinin farkında mısın?! bana açıklama yaptın yaptın yapmadın seni buraya gömerim.
Kerem: Hande sen bir sakin ol. Mira sende ne dediğinin farkında mısın?
( Yazar: Mirayı püren yaptım kendi adını unuttum pelin mi neydi siz anlayın)
Mira: Ay Kerem tamam ya şaka yaptım. Hem Hande sen niye bu kadar kızdın ki? Yani Kerem herkezin efendisi sanane bundan. İstediğini yapar sana sormicak ya?
Hande: Şimdi ben seni buraya gömmeden kim olduğunu söyle bende cevap vereyim.
Mira: Ben Keremin yardımcısıyım. O ne derse yaparım. Benimde efendim yani.
Hande: Ha anladım o zaman.....
Keremin arkasına geldim. Ellerimi boynundan göğsüne indirim bir elimle diğer kolumu tuttum ve konuşmaya devam ettim.
Hande: Bende senin efendinim ha?
Mira: Hahaha ay Hande güldürme beni. Benden bile az yetkin var senin. Nasıl efendim olucaksın ki. Hahahah
( Yazar: Gülüşünü sikiyim mira)Hande: 🤣🤣 Yaa öyle mi? Sana ön yargının kötü olduğunu öğretmrdiler galiba ha.
Mira: O-o ne demek?
Kerem: Ben açıklıyım. Hande doğru söylüyor o senin ve diğer vampirlerin efendisi çünkü benim.........
Kerem bana baktı.
Kerem: O benim kadınım. En değerlim. Hayat arkadaşım
Mira: nE? Kerem sen ciddi misin?
Kerem: Hemde baya ciddiyim.
Hande: Ha kendine yediremediysen çatlamak için gidebilirsin. Hatta den git bizim Keremle yarım kalan bir işimiz vardı dimi aşkım?
Kerem: Öyle güzelim ( Yazar: Avvv ben eridim siz?)
Mira: Ama biz konuşuyorduk.
Kerem: Sonra acil değil zaten.
Mira: Kerem nasıl acil değil? Yıllardır efendisin ve en başından beri aradığın hançer bulunmuş ama sen acil diğil diyorsun. İyi misin?
Kerem: Miraa!! Hiç birşey Handeden acil değil!! Çıkabilirsin.
Mira: Peki ama sonra beni suçlama ' Mira niye demiyorsun?' deme ben uyardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR AŞKI +18
VampireHesabımı değiştirdim ke di hikayelerimi @hankerciimeee hesabına geçiricem bu hikayeyi ve vampir aşkını Bir vampir ve bir insan arkadaşlığı başlar. Bunun gizli kalması gerekir çünkü ortaya çıkarsa insan öldürülür ama vampire birşey olmaz...