3. Bölüm

708 50 123
                                    


KEREM
Hande ile kapıda duruyorduk. Hayranlıkla bakıyordu. Elini tuttum şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

Kerem: Ee unuttun mu? Sen benimsin o yüzden böyle olması gerekiyor.

Hande: Peki tamam. Pişt Kerem

Kerem: Efendim?

Hande: Şimdi bunlar vampir saldırmazlar dimi?

Kerem:🤣🤣 Hande bunlar köpek mi? Hem merak etme hepsinin aşıları tamısırırlarsa kuduz olmazsın 🤣🤣🤣

Hande:😠 ya Kereeemm susana sen myle mi dedim ben şimdi ?

Kerem: Tamam tamam ben anladım. Merak etme birşey yapmazlar gel.

Hande: iyi tamam.

Beraber el ele içeri girdik. Galiba bir sorun vardı. Herkez toplanma alanındaydı. Biraz daha ilerledik aralarından geçtik. Diğerleri Handeyi süzüyordu. Handede biraz rahatsiz olmuş gibi neyse. Melisanınnyanona geldik (yazardan: Melisa, yaşamayanlar izliyenler bilir nilperi ona göre hayal edersiniz)

Kerem: Melisa noluyor?

Melisa: Senin aradığın hançeri bulduk ama çok iyi korunuyor. Bizde seni bekliyorduk ne yapıcağımızı söyle diye.

Diğer vampirler aralarında konuşmaya başlamıştı. Handeye baktım 'ne hançeri'  der gibi bakıyordu sessizce 'anlatıcam' dedim. Vampirlerin konuşması arttı dayanamadım ve yüzümü onlara donüp bağırdım.

Kerem: YETER! SUSUN!! Ha Melisa Handeyi odama götür.

Melisa: Hande?

Hande: Benim sende Melisasın galiba?

Melisa:🤨 Hıhı evet gel gidelim.

Hande: Kerem yanında dursam olmaz mı?

Kerem: Sen şimdi yorgunsundur. Odama git. Melisa sende bir kaç kıyafet ver Handeye daha sonra dışarı çıkıp alırız.

Hande: Çokta yorgun değilim ya dururum.

Handenin kulağına yaklaştım.

Kerem:(sesizce) korkma kimse birşey yapamaz hem ben seni koruması için 2 adam vericem yanına sürekli seninle dolaşıp koruyacaklar. Şimdi git dinlen odadan çıkma Melisanın verdiklerinide giy. Senin için çok açık olabilir ama giy burda öyle giyer kadınlar. Hadi çık yukarı.

Hande: Tamam gittim bayy

Hande yanağıma bir öpücük bıraktı ve Melisaya dönüp 'gidelim mi?'. Melisada kabul edip gittiler.

HANDE
İçeri girdik. Çok kalabalıktı. Bir sorun vardı heralde. Kereme baktım içeriye kaşları çatık bakıyordu. Diğerlerinin arasından geçtik ama ben çok fena süzülüyordum. Sonra bir kadının yanına geldik. Adı Melisaymış. Kerem Melisayla birşeyler konuştu. Hançer dedi ne hançeri acaba ve Keremin aradığı. Hiç bahsetmemişti. Bu yüzden haşlicam onu. Melisayla bir odaya geldik. Oda dediğim bildiğiniz ev bu ne ya. Ben etrafa bakarken Melisa seslendi ona döndüm.

Melisa: Hande sen burda dur Kerem gelene kadar çıkma. Ben sana kendi kıyafetlerimden getiricem onları giyersin sonra seninle alışverişe çıkarız  olur mu?

Hande: Olur hem ben seni çok sevdim mutlu olurum.

Melisa: Bende seni sevdim şimdi gidiyorum gelicem

Arkasını döndü çıkıyorduki  geri bana döndü.

Melisa: Eğer birşey istersen Kerem senin için bir kaç kişi göndermiş onlara söyle getirirler.

VAMPİR AŞKI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin