1. Bölüm (insandan vampire)

1.3K 59 12
                                    

HANDE
Uffff sakin Hande sakinn. Hah ben kendimi tanıtmadım. Ben Hande Erçel 24 yaşındayım tabi 10 dakika sonra 124   olucak ama neyse. Bu heyecan ne diye sorarsanız arkadaşım biraz sonra beni ısırarak vampir yapıcak. Evet evet vampir yapıcak dedim çünkü o bir vanpir. Hatta aramızda kalsın vampirlerin efendisi. Ahh çok heyecanlıyım. Ben aynanın karşısında onun gelmesini beklerken insan olarak son dakikalarımı geçiriyordum. Bir insan neden delicesine vampir olmak ister ki. Aahh bilmiyorum ama ben vampirleri bildim bileli onlar gibi olmak isterim. Ben size bunları anlatırken Kerem bir anda odaya geldi. Eveeett adı Kerem ve çoookk yakışıklı. Ona aşıktım ama vampir kuralları o bir efendi ve bir efendi bir kölesine aşık olması...... ne bileyim garip birşey. O da bu sırada arkama geldi belimi sarmaladı kollarıyla ve ben gene yok oldum. Biraz birbirimize baktık. Konuşmak istemiyordum o yüzden aynada yansımasının gözlerinin içine baktım çünkü o zihin okuyabiliyor. Biraz zihnimi oludu ve konuşmaya başladı.

Kerem: Ah Hande yapma bak gerçekten birşey olmicak birazcık canın yanıcak o kadar.

Hande: Offf bilmiyorum açıkcası ko-

Kerem: Korkuyorsun çünkü ben bir efendiyim ve vampirler hakkında birşeyler biliyorsun ama emin değilsin. Bildiklerini takip etmek istiyorsun ama yanlış olucağından ve sana kızacağımdan korkuyorsun.

Hande:😑 ahh ama yapma ben konuşabiliyorum unuttun mu?  Evet insan olabilirim insan olmanın son dakikalarını yaşıyor olabilirm amaaaa konuşabiliyorum

Kerem:😃 Evet biliyorum ve zihnini okumamdan nefret ettiğinide biliyorum ve sırf bu yüzden yapıyorum ya

Hande: Off Kerem hiç değişmiceksin dimi? Hem istediğin oldu sende insanken beraber oyun oynarken sürekli durgun veya mutsuz olduğumda zihnimi okumaya çalışırdın ama bir türlü tutmazdı tahminlerin 😄

Kerem: Ah evet hatırlıyorum 7 yaşında ne kadar olursa artık 🤭 Ben seni anlıyorum biliyorum korkuyorsun ama ben seni de kaybedemem sevdiklerim bir bir gitti sen kal bir tek sen kal sende gitme. Dışardan bakınca acımasız hırslı bir efendiyim ama içim hala o 7 yaşındaki çocuk ve bu sadece sana karşı hepte öyle olucak.

Hande: (Kereme döner) Ben sen git desende kovsanda dövsende günlerce aç ta bıraksan bir yere gitmiyorum anladın mı? Hem bende sensiz olamam çünkü seni anlıyorum bende yanlız seninle ayakta durdum biz beraber sadece ikimiz büyüdük. Sen bana vampir olduğunu sövlediğinde senin için çok endişelendim. Sana birşey olmasından bir zarar gelmesinden. Bana ilk vampirlerin efendisi olduğunu söylediğin zaman o kadsr sevindim ki çünkü var olan bütün vampirleri yönetebilicektin ki öyle oldu. Bana  senide vampir yapayım dediğinde çok şaşırdım evet çok istiyordum ama......

Kerem: Korktun. Şimdi niye kotkuyorsan o zamanda o yüzden korktun. Bunu gözkerindegördüm Hande. Ama şimdi kabul etmene çok sevindim ben sana ilk teklifimi normal bir vampirken yaptım. O zaman seniniçin koktum eğer kabul etseydin o zaman vampirlerin yöneticisi ikimizide öldürebilirdi. Ben bilmiyordum vampirlerin efendisi olıcağımı evet çok istiyordum beraber hayal kurduk ve bak işte oluyor. Hem bir şeyi daha unutma bu şehrin sahibi benim 😉

(Kerem saatine bakar)

Kerem: Ovv gece yarısına yaklaşıyoruz. Hazır mısın?

Hande: Offf evet ama çok gerginim ya diğer vampirler veni sevmezse sonuçta sen beni vampir yapınca onlar gibi sıradan bir vampir olucam senin emirlerini yerine getiricem

Kerem:  A a kim dedi diğerleri gibi olucaksın diye. Bak şimdi sen benim ııı nasıl desem yardımcım olucaksın  nereye gidersem oraya geliceksin ne kadar özel olursa olsun bütün konuları ve planları duyucaksın ve bide benden ve diğerlerinden her ne olursa olsun isteyebilirsin tabiilk bana sorman şartıyla.

VAMPİR AŞKI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin