2. Bölüm

755 63 42
                                    

KEREM
Handeyi çok kırdım ama yapabileceğim başka birşey yok. Ha bu arada ben size kendimi tanıtmamıştım dimi. Ben Kerem Bursin. Tüm vampirlerin efendisi ve İstanbul un sahibi. Hande her üzüldüğünde vaya kırıldığında uyumak isterdi ama bu sefer olmaz çünkü o bir vampir artık ve vampirler uyuyamaz. Onu kaybetmek istemiyorum. Onun kalbini onarmak için her şeyi yapıcam.

HANDE
Keremi anlıyorum ama böyle demesi......... bilmiyorum beni çok kırmıştı. Neyse. Gece böyle böyle bitmiş, günün ilk ışıklarını saçıyordu. Ben galiba gene acıktım. İçeri girdim Keremin getirdiği kanı torbasından bardağa koydum ve tekrar balkona çıktım. Güneşi izlemeye başladım. Yavaş yavaşta elimdeki bardaktan kanı yudumluyordum. Güneş tamamen kendini göstermiş, bense karnımı doyurmuştum. Tam arkamı döndüm içeri giriyordum ki Keremle çarpıştım. Yanından geçip gidicektim beni tuttu ve tekrar önüne getirdi. Biraz gözlerimin içine baktı galiba zihnimi okuyordu. Ben daha acemi olduğum için nasıl olduğunu bilmiyordum. Yani benimde zihin okumam için pratik yapmam gerekiyormuş en azından Kerem öyle dedi. Biraz daha bana baktıktan sonra konuşmaya başladı.

Kerem: Özür dilerim öyle dememem gerekirdi benim hatam.

Hande: Tamam sorun değil. Alışkınım ben zaten.

Kerem: O ne demek ?

Hande: Hatırlatayım sen sürekli arkadaş kelimesi kullanarak konuştun benimle ' ah Hande sen çok iyi bir arkadaşsın'  ' Hande bugüne kadar çok arkadaşım olmadı evet ama en iyi arkadaşım sensin' Ve bla bla bla alışkınım yani sorun yok.

Kerem:B-ben ne diğeceğimi bilyorum

Hande: Birşey demene gerek yok......... Ha bide dediğine göre bugün diğer vampirlerle tanışmam gerekiyormuş gidelim mi?

Kerem: Hande büyük ihtimalle sana karşı kötü olucaklar ve sana birşey yapmaya kalkıcaklar ben seni böyle birşeye atamam.

Hande: Benim ol, kadınım ol diyorsun yani.

Kerem: Yani sana zarar gelmesindense böylesi daha iyi benim için en azından.

Hande: İyi peki ama şimdi olmak zorunda mı?

Kerem: 4-5 saat sonra kesin gitmemiz lazım ama vampir kuralı bu daha önceden konulmuş birşey eğer bir insan vampir olmuşsa bir  gece geçtikten sonra 4-5 saat sonra herkezin  bilmesi gerekiyor kural bu.

Hande: (Derin bir nefes alır) Uff tamam bana beş dakika ver geliyorum.

Kerem: Tamam ama seni zorlamıyorum sakın böyle düşünme.

Hande:  Kerem! İstiyorum sevmesende kadının ben olucam okeyy?

Kerem: T-tamam

Banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım. Aynada kendime baktım. Hem heyecanlıydım hemde......... İçimde garip bir duygu vardı iyi mi kötü mü bilmiyorum ama vardı. Daha fazla oyalanmadan içeri gittim. Kerem yatak odasındaydı. Yavaşça yaklaştı. Karşısına geçtim. Yere baktım ve gözleri kapatım iç çektim. Çenemden tuttu ve kafamı kaldırdı.

Kerem: Hala dönme şansın var.

Hande: Tık dönmicem ne kadarda sevdiğim olsan sen sevmiyorsun. Bu canımı çok yakıcak evet ama.........

Daha fazla konuşmadan dudaklarına yapıştım. Bunu çok uzun zamandır bekliyordum. Bu konularda çok acemiydim. Keremde öyle.

Yavaş başlayan öpüşmemiz gittikçe sertleşiyor ve ateşleniyordu. Biraz daha böyle devam ettik ve ben artık dayanamadım ve Keremin gömleğini bir hışımla yırttım. Bir anlık geri çekildi. Şaşırdım.

VAMPİR AŞKI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin