Η ιστορία αυτή ήταν η δεύτερη "κανονική" ιστορία που έγραψα, μετά τα Κρυμμένα Μυστικά που ήταν η πρώτη. Η πρωτότυπη είχε αρκετές διαφορές με αυτή που θα διαβάσετε εδώ, και για να την ανεβάσω έκανα πολλές αλλαγές. Προειδοποιώ ότι περιέχει αρκετά ευαίσθητα θέματα, όπως σεξουαλική παρενόχληση, βιασμό, βία λεκτική, σωματική αλλά και ψυχολογική, ακατάλληλη φρασεολογία, ναρκωτικά, καθώς και θέματα κατάθλιψης και απόπειρας αυτοκτονίας. Παρακαλώ όσους είναι ευαίσθητοι σε κάποια από αυτά τα θέματα ή πιστεύουν πως δεν θα αντέξουν να μην προχωρήσουν στην ανάγνωση της ιστορίας. Αλλά περιέχει επίσης πολλές τρυφερές σκηνές και προσπαθώ να περάσω σημαντικά μυνήματα, όπως για παράδειγμα την αξία της φιλίας και της οικογένειας, την αληθινή αγάπη που παλεύει μέσα από σαράντα κύματα για να επιβιώσει, καθώς και τη νέα αρχή που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος αρκεί να το θέλει.
Υπάρχουν επίσης ορισμένες ερωτικές σκηνές που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ελαφρώς ακατάλληλες για ανηλίκους. Δεν είναι τόσο αναλυτικές οι περιγραφές καθώς και εγώ η ίδια ντρέπομαι να τα γράφω με τόσες λεπτομέρειες να σας πω την αλήθεια, ωστόσο για να είμαι καλυμμένη φροντίζω πάντα να προειδοποιώ στο Εισαγωγικό Σημείωμα κάθε ιστορίας που περιέχει τέτοιες σκηνές.
🥇🏆Η ιστορία μου κέρδισε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό Summer Book Competition (2020) της pineappleblossomm ✨🎊
⚠️ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν διαβάζετε αυτό το βιβλίο από site όπως το teenfic.net, να ξέρετε πως ένα τέτοιο site είναι παράνομο, παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων του Wattpad και πολύ πιθανών να περιέχει κακόβουλο λογισμικό το οποίο ενδέχεται να βλάψει τη συσκευή σας . Διαβάστε αυτό το βιβλίο από τη σωστή ιστοσελίδα, στο προφίλ μου ElliPam91 στο Wattpad.
Εγώ, η Έλλη Παμπάλου, ως μοναδική κάτοχος του προφίλ ElliPam91 και συγγραφέας του παρόντος βιβλίου, δηλώνω ότι ΔΕΝ δίνω τη συγκατάθεση μου για να δημοσιευθεί το βιβλίο μου σε οποιοδήποτε άλλο site πέραν του Wattpad.
Αν αντιληφθείτε ή πέσετε θύμα οποιασδήποτε τέτοιας απάτης, μπορείτε να κάνετε καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο παρακάτω link:
https://www.lawspot.gr/nomika-nea/kataggelia-gia-egklimata-kyvernohoroy-nea-ilektroniki-ypiresia-meso-govgrLawspot
YOU ARE READING
Χαμένα Όνειρα
RomanceΗ Ειρήνη και ο Δίας ήξεραν απ' την αρχή ότι δεν θα μπορούσαν ποτέ να είναι μαζί. Εκείνη, κόρη μιας φτωχής οικογένειας, υποχρεώνεται σε ένα γάμο που δεν ήθελε με σκοπό να σωθούν οικονομικά οι δικοί της. Εκείνος, γιος μιας διάσημης αλλά άτακτης και αυ...