Τέσσερις μήνες. Τόσο χρειάστηκε η Ειρήνη για να συνέλθει απ' την κατάθλιψη στην οποία είχε πέσει μετά την αποβολή της. Ο Αχμέτ τη βοήθησε και της στάθηκε πάρα πολύ, πράγμα που τη συγκίνησε και της γέννησε νέα αισθήματα για εκείνον. Ήταν ο άντρας της και είχαν περάσει τόσα μαζί, που τελικά τον είχε αγαπήσει.
Όταν ο Δίας έμαθε από τον Στέφανο για την αποβολή της, της έστειλε ένα τελευταίο σύντομο γράμμα:
Αγαπητή Ειρήνη,
Μίλησα με τον Στέφανο και μου είπε τι σου συνέβη... Ήταν άδικο και πραγματικά λυπάμαι πάρα πολύ. Συγνώμη για τα σκληρά μου λόγια στο προηγούμενο γράμμα, σίγουρα όταν το διάβαζες αυτό θα είχε ήδη γίνει και θα σε έκανα να αισθανθείς χειρότερα. Τελικά μπορώ να γίνω πολύ κακός άνθρωπος μερικές φορές και δεν το θέλω.
Σε λίγες μέρες φεύγουμε από τη Ρώμη και συνεχίζουμε βόρεια με προορισμό τη Γαλλία, στην οποία θα πραγματοποιήσουμε συναυλίες σε αρκετές πόλεις της. Το κοινό μας αποθεώνει σε κάθε συναυλία και στη σκηνή νιώθω άλλος άνθρωπος. Γνώρισα και μια κοπέλα σε ένα πάρτι χθες, ένα μοντέλο. Έγινε κάτι μεταξύ μας, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να το συνεχίσω. Εκείνη επιμένει να μας ακολουθήσει στη Γαλλία. Τόσο πολύ κόλλησε μαζί μου; Anyway, ελπίζω να αναρρώσεις γρήγορα, Ειρήνη. Να προσέχεις,
Ο φίλος σου (?) Δίας.
Η Ειρήνη δεν απάντησε και από τότε δεν ξαναμίλησαν για πολύ καιρό. Της είχε κοπεί η όρεξη για όλα. Ούτε να υιοθετήσει ήθελε, ούτε καν να σκεφτεί το ενδεχόμενο της παρένθετης μητέρας, που κάποιος τους πρότεινε.
Τον Ιούνιο του 2005, λίγο πριν φύγουν ο Αχμέτ και η Ειρήνη για Αίγυπτο, έσκασε μια είδηση βόμβα: ο Στέφανος και η Μελίνα παντρεύονταν! Η χαρά της Ειρήνης ήταν απερίγραπτη που οι δυο φίλοι της είχαν επιτέλους βρει την ευτυχία. Ο Στέφανος παραδέχτηκε ότι ποτέ δεν ξεπέρασε τη Μελίνα πραγματικά και της έκανε μια εντελώς απρόσμενη πρόταση. Εκείνη δέχτηκε με χαρά και κατάλαβε επιτέλους ότι η καρδιά της ήταν ελεύθερη απ' τον Δία.
Δεν ήταν παρά ένας παιδικός έρωτας, ένα πείσμα που δεν τον είχε, το οποίο δεν την άφηνε να νιώσει τίποτα για τον Στέφανο. Όταν μετά από χρόνια ο Δίας έγινε δικός της, όταν πραγματοποίησε τα όνειρα της μαζί του και όταν ύστερα κατάλαβε ότι αυτός πάντα θα αγαπούσε την Ειρήνη, έκανε πίσω ώσπου τα συναισθήματα της έσβησαν, για να βρει την αληθινή αγάπη στο πρόσωπο του Στέφανου. Και ο Στέφανος ένιωθε ευτυχισμένος και πλήρης κοντά της.
YOU ARE READING
Χαμένα Όνειρα
RomanceΗ Ειρήνη και ο Δίας ήξεραν απ' την αρχή ότι δεν θα μπορούσαν ποτέ να είναι μαζί. Εκείνη, κόρη μιας φτωχής οικογένειας, υποχρεώνεται σε ένα γάμο που δεν ήθελε με σκοπό να σωθούν οικονομικά οι δικοί της. Εκείνος, γιος μιας διάσημης αλλά άτακτης και αυ...