Ik moest even slikken. Mijn hart ging te keer. Alles begon even te draaien. Ik bleef haar aankijken en ik wist niet wat ik moest zeggen. Omra gaat het? Ik bleef haar aankijken. Wat zei je nu? Vroeg ik in shock...
"Kijk omra, je moet mij beloven het tegen niemand te zeggen"." Ik heb het Faisal beloofd". "Maar jij bent mijn beste vriendin" zei ze.
De grond leek onder mijn voeten te vervagen...Ik voelde mijn benen haast niet meer...
" Ik moet er met iemand praten" zei se weer. "De afgelopen dagen hebben we het vaker gedaan" zei ze weer.
"Dit voelde niet goed, ik wist eigenlijk wat ze mij gaat vertellen alleen ik wilde het liever niet horen". Maar ergens voelde ik het aan komen.
IK moest even slikken. Zij wil hem zo graag hebben en gaat hem kijgen. Hier heeft ze voor gestreden en ze heeft nu voor haar gewonnen. Oh ik kon niets tegen haar zeggen. Wat moet ik zeggen?
Ik keek haar weer aan. Ik stond op breken maar ik moest mij sterk houden...
Youssra wat wil je mij vertellen? Vroeg ik met een brok in mijn keel."Ik ben vorige week bij hem thuis geweest"." Je weet waar hij woont" zei ik. "Ja tuurlijk". Hij woont in zo'n bunlow in een buitenwijk. Heel rustig en chill.
" Ik ben met hem gaan praten". Ik zei je toch dat ik hem wilde hebben en dat is gelukte.
Ik heb in mijn broek gekregen en hij genoot ervan."Ik heb hem beloofd dat als wij trouwen dat hij groot zou worden" zei ze lachend . "Hij wordt immers voor mijn vader zijn schoonzoon". Ik heb geen broers dus hij gaat alles overnemen.
" Nou, liefje, daar had hij oren naar" zei ze weer. "Hij wil maar al het graag, het grote geld verdienen".
Ik wist niet wat ik hoorde. Ik rende naar de wc en moest letterlijk overgeven. Omra, alles goed? Vroeg ze weer.
Mijn ingewanden kwamen er haast uit..."Ja ik ben wat ziekjes" zei ik.
Alles leek te draaien..Wat een klootzak. Hoe kon ik zo stom zijn? . De ogen prikten in mijn ogen maar ik moest mij echt sterk houden.
Ze kwam bij mij staan." Luister Omra, ik weet dat hij nog niet echt van mij houdt, maar dat komt nog". "Ik ga hem zo laten genieten dat hij niet anders wil". Ik houd genoeg van ons beide.
"IK weet hoe jij over de liefde denkt" zei ze. Maar dit is gewoon het leven. Je pakt wat je wilt, en that's it.
"Youssra alsjeblieft, kunnen we het over iets anders hebben? Ik kon het niet meer aanhoren.... Ze begon keihard te lachen. Sorry, ik was vergeten dat ik hier met heilige Maria aan het praten was." Wacht als je ooit gaat trouwen dan weet je waar ik het over heb" zei ze weer.
"Geloof mij Youssra, ik ga nooit trouwen. Ik heb een hekel aan mannen" zei ik hard. Jeetje, zei ze, jij klinkt echt serieus.
Ik meen het ook" zei ik boos. "Nou dat geldt dus niet voor mij" zei ze en haalde haar schouders op.Zal ik thee of koffie voor je zetten. Doe maar een latte, zei ze.
Safi ik ben zo terug. Is goed hbina, zei ze en pakte haar telefoon.
In de keuken kon ik mijn tranen niet meer bedwingen. Oh wat een klootzak. Hoe kon ik zo stom zijn. Ik heb mijn dierbaarste bezit gegeven. Oh ya ra bi, vergeef mij. Hoe kon ik dit laten gebeuren. Ik begon te huilen...Ik brak...
IK hoorde Youssra naar de keuken komen en ik veegde snel mijn tranen weg.
Ze pakte haar telefoon en maakte een foto van ons. Wat doe je? vroeg ik. Een foto sturen naar Faisal. Wat? Voordat ik iets kon zeggen, had ze het gestuurd. " IK ben met mijn beste vriendin koffiedrinken en over jou aan het roddelen typte ze naar hem.
Waarom doe je dat? Vroeg ik."Hij vroeg wat ik aan het doen was". Ze keek mij aan en lachte........."ik ben graag eerlijk".
IK keek haar en glimlachte met moeite.
Inderdaad dacht ik bij mezelf. Zij is eerlijk. Zij is altijd eerlijk geweest. Ik ben hier de kutwijt. Ik ben op hem gevallen. Zij was mij voor. Ik had mij laten meeslepen.
Ik moest even slikken. Mijn hart was gewoon vetbrand....Ik besloot om haar niet de waarheid te vertellen.
Ik trok het niet en schudde het moeite van mij af...
Ik haalde mijn schouders op....Ik slikte en greep even naar mijn hals.. klootzak...het is klaar...Safi, dit gaat mijn graf in, zei ik tegen mezelf
Laat dit een wijze les zijn. Ik wilde er ook niet meer over nadenken. Ik wilde ook niet huilen. "Kawtar had gelijk. Ik verdien beter". Ik moet hem vergeten...schemata...meer niet..De rest van de avond hebben we het over andere dingen gehad. Kleding, make-up tassen en de Kardashinas. We hebben ook een aantal beroemdheden belachelijk gemaakt.
Ik blokkeerde alles en Ik kon ondanks alles toch weer lachen. Uit hart niet. Ik speelde een rol. Het moest....Youssra besloot om naar huis te gaan en ik wilde even gaan douchen en naar bed.
Ik wilde net in bed stappen en ik zag dat ik een aantal keren ben gebeld. IK moest even zuchtten.
Faisal was aan het bellen. Ik wilde ook niet meer opnemen. Het eerste wat ik doe is morgen een nieuw nummer. Ik hoef hem niet meer te spreken.
Ik zag ook berichtjes van hem
Neem op
Neem die fucking telefoon op
Wat is er?
Wat heeft ze tegen jouw gezegd?Ik wilde hem GEEN bericht sturen ik.hij wist dat ik het weet. Ik blokte zijn nummer. Ik heb de hele nacht gehuild. Het deed zo'n pijn. Mijn hart was gewoon gebroken.
Ik geloofde hem..........Hoe kon ik dat doen? Ik schreeuwde het uit. De tranen bleven stromen.
De volgende dag stond ik vroeg op. Ik wilde naar de eerste telefoonzaak lopen. Ik stapte net de uit de auto en ik zag hem al bij de telefoonzaak staan.
Ik moest even slikken. Het is net of hij mijn gedachte kon lezen. Hij zag er ook uit net of hij een nacht niet had geslapen
Hij liep op mij af. Je komt een nieuw nummer toch halen? Zei hij
JE LEEST
Never forget you ( VOLTOOID)
RomanceGebaseerd in een grote lijn op een waargebeurd verhaal... Omra is een jong meisje dat opgevoed wordt door haar tante na het overlijden van haar moeder. Een meid met een gouden toekomst voor zich.... Omra leert de jonge Faisal kennen die maar één do...