Multimedia=Elisa Sungurtekin
Her şey o gün başlamıştı işte iki oyuncu ikiside birbirinden habersiz mutlu bir şekilde güne başlamışlardı. Elisa yeni gireceği dizi için spor salonuna gitmişti. Çünkü canlandırması gereken karakter çok iyi dövüşen bir lise kızıydı.
Ama onur'da spora gitmişti ikiside aynı spor salonundaydılar birbirlerinden habersiz spor yapıyorlardı.
Elisa'nın anlatımı ile;
Spor koçumun gösterdiği hareketleri yapıyordum. Henüz yeni başlamıştım tekvando'ya tüm bu çabalar canlandırmam gereken ada içindi. Ada 17 yaşında bildiği dövüş teknikleri sayesinde lise'nin korkulan kızlarından biriydi. Ayrıca benim'de ilk oyunculuk deneyimimdi. Daha önce hiç bir dizide oynamamıştım. Bu yüzden her şeyi en iyi şekilde yapmaya çalışıyordum.
Ben Elisa Sungurtekin 17 yaşındayım ayrıca oyuncuyum abim türkiyenin en iyi youtuber'ı ama onun videolarında pek gözükmek istemiyorum. Çünkü beni sevmeyenler ondan prim kastığımı söylüyorlar ama aksine ben ondan prim kasmamak için videolarında bile pek görünmüyorum.
Her neyse çok iyi elektro gitar çalabilirim. Bunun yanı sıra ingilizce ve almanca biliyorum. Italyancadada kendimi ifade edebiliyorum.
Spor koçum olan inanç abi'nin gösterdiği tekmeyi birebir atmıştım.
"Çok güzel. Bravo" dedi gülümseyerek bir kere daha tekme attım.
"Çok yoruldum inanç abi soyunma odasından suyumu alıp geliyorum." Dedim arkan arkan merdivenlere doğru giderek inanç abi elini yumruk yapıp baş parmağını göstererek onay verdi. Gülümseyerek tam arkamı dönmüştüm ki işte o an oldu herşey.
Önümü dönmem ile önümdeki kişiyle dudaklarımızın birbirine değmesi bir oldu ama tabi ki dizilerdeki gibi öyle donup kalmadık ikimizde bir saniye bile sürmeden geri çekildik.
Karşımda uzun boylu koyu sarı saçları olan bir çocuk duruyordu. Utanç'dan yüzüne bile bakamıyordum. Başım öne eğmiş hızlı hızlı konuşmaya başladım.
"Çok pardon. Ben önüme bakmıyordum. Ben çok özür dilerim" dedim kafamı kaldırdığımda hâlâ şaşkınca bana bakıyordu. Tekrar
"Çok pardon" diyerek zaten dibinde bulunduğumuz merdivenleri hızlı hızlı indim.
Soyunma odasına girdiğimde hâlâ şok içindeydim. Bu benim ilk öpücüğümdü ama yaa
Sanırım o da önüne bakmıyordu çünkü merdivenden inerken elinde telefon görmüştüm. Yani telefonuna bakıyordu.
Şaka gibi yaa resmen tanımadığım adını, yaşını, işini bilmediğim bir adama ilk öpücüğümü verdim yaa
Söylene söylene suyumu alıp yukarı çıktım tekrar inanç abi'nin yanına gidip tekrar çalışmaya başladım.
***
Bugün oynayacağım dizinin oyuncuları ile senaryo okuma provası vardı. Oraya gidecektim.
Aslında dizimizin konusu şöyle başrol 4 kız 11. Sınıfta iken okudukları okulun sahibinin oğlu yurt dışından gelip okuldaki kızlara ahkam kesiyo sonra bunun uğraştığı 4 kız bu çocuğa ve çetesine karşı birlik oluyorlar. Ben de o 4 kızdan birisi olan ada'yı oynayacaktım.
Yanıma bir kız oturdu. Hemen elimi uzatıp tanıştım.
"Merhaba ben Elisa " dedim
"Merhaba ben de yağmur, Yağmur Ün" elimi sıktı diğer tarafıma bir çocuk oturdu. Ona da elimi uzattım
"Merhaba ben Elisa "
"Brendan ben de Emre'yi canlandıracağım" dedi yamuk türkçesi ile brendan evet bir kaç tane yabancı oyuncu olduğunu duymuştum
Yağmur dizide nefes karakterini canlandıracaktı. Nefes, ada, okyanus ve hayal dizideki 4 kız'dı.
Yağmur ile senaryoyu birlikte çalıştık.
Ve gün bitimine doğru çoğu oyuncu ile tanışmıştım. Su kutlu, pınar süer, salih , alexander, bertuğ...
***
Yazar'ın anlatımı ile;Elisa yeni dizisinin heyecanını yaşarken onur'unda ondan pek bir farkı yoktu aslında o da oynadığı kardeşlerim dizisinin yeni bölümlerinin heyecanını yaşıyordu.
Onur için her şey yolundaydı. Arkadaşları ile çok iyi anlaşıyordu, mesleğini çok iyi yapıyordu.
Set'e gittiğinde okul sahnesi çekilecekti. Arkadaşları ile konuştuktan sonra saçı ve makyajı yapılmış ve sahneler çekilmişti.
Ve yine mükemmel oynamıştı ama aklı hala sabah yaşanan olaydaydı. O kızı nasıl görmediğini sorguluyordu. Hem o kız kimdi? Ve buna benzer birçok soru...
________________________________________________________
Merhabalarrr
Öncelikle kitap tamamen kurgu ve hayal ürünüdür.
Ayrıca Elisa'nın oynayacağı dizi ise kitaptan alınma hangi kitap olduğunu daha sonra söyleyeceğim.
Sizleri seviyorum♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCU AŞKI
Randomonlar 2 farklı oyunculardı ama bir gün çok ilginç bir şekilde karşılaştılar ve sonra hayat onları sürekli aynı noktaya getirdi.