Multimedia= Onur Seyit Yaran
Bugün elisa'nın ilk set günüydü. Abisi onu set'in çekileceği okula götürdü."Görüşürüz " dedi
"Görüşürüz birtanem kolay gelsin" dedi abisi
Gülümseyerek okula girdi. Özel bir okul'da yapılacaktı çekim yağmur ve su'yu görüp yanlarına gitti.
"Günaydın "dedi
"Günaydın "dedi su
"Günaydın " dedi yağmur'da kızlar'la biraz daha konuştuktan sonra saçlarını yaptılar.
Rol için saçlarının ucunuda mavi boyayla boyadılar. Makyajı'da yapıldıktan sonra koluna geçici bir dövme ve burnuna da bir piercing takıldı.
Ve işte hazırdı. Senaryosuna bir kez daha göz attı. Ve çekimlere gitti.
Çekimleri bittiğinde yağmur onu gideceği spor salonuna bırakmayı teklif etti. O da teşekkür ederek kabul etti.
***
Onur'da yine setteydi. Yanındaki arkadaşları konuşurken o da tebessümle fanlarının attığı videoları izliyordu. Sonra telefonu yanına koyarak arkadaşlarının sohbetine katıldı.
"Gençler duydunuz mu bizim kanalda yeni bir dizi daha başlıyorum yani bugün ilk çekimlerini yapmışlar " diyerek içeri girdi lizge
"Konusu veya ismi neymiş " diye sordu yiğit
"Ismi düşman çeteymiş konusunu tam olarak bilmiyorum ama gençlik lise dizisiymiş" dedi o sıra da onur'un çekimleri olacağı için hazırlığa gitti. Yazgı'da hazırlanmış saçını yaptıracaktı.
"Naber" dedi onur
"Iyidir senden" dedi yazgı'da
"Iyiyim bende" diyip tam gidiyordu ki yazgı seslendi tekrar
"Şey diyorum ki çekimlerden sonra birşey mi yapsak " dedi
"Çok isterdim ama spora gitmem gerekiyor sonra yaparız " dedi onur'da ve hazırlanmaya gitti.
***
Onur'un çekimleri bitmiş ve spor salonuna gelmişti bugün menajeri emrah'da orada olacaktı.
Içeri girip emrah'ın yanına gitti. Ve selamlaştılar. Daha sonra onur spor yaparken gözü bir noktaya kaydı. Ve onu gördü.
O kızı gördü.
Onur'un anlatımı ile;
Ne alakaydı. Aradan bu kadar zaman geçmişken niye şimdi görmüştüm onu, o günün üzerinden neredeyse 1 ay geçmişti.
Ve ben onu artık unutmuştum.
"Nereye bakıyorsun" diye baktığım yere baktı emrah'ta ,bir adamın gösterdiği tekvando hareketlerini yapıyordu. Bâya terlemişti.
"Sen onu nereden tanıyorsun?" Diye sordu emrah
"Tanımıyorum ki, kim ki o?" Diye sordum kendime hakim olamayarak aslında sormamam gerekiyordu. Onu hiç tanımamam gerekiyordu.
"Elisa sungurtekin oyuncu o. Aynı zamanda türkiyenin en iyi youtuberi'nin kız kardeşi hatta şuan'da düşman çete'de oynuyor." Dedi
"Düşman çete şu bizim kanalda yeni başlayacak olan dizi mi?" Diye sordum
"Hıhı evet hatta bugün çekimler başlamış diye duydum" dedi olamaz ya aynı kanal olmasaydı bari yaa
Ona bakmayı kesip tekrar önüme dönüp ağırlık kaldırmaya devam ettim.
Elisa anlatımı ile;
"Bu kadar yeter inanç abi içim dışıma çıktı resmen yaa" diye isyan ederek yere oturdum. Geldiğimden beri aralıksız çalışıyordum. Ve çok yorulmuştum.
Bir yandan suyumu içiyor bir yandan telefona bakarak ilerliyorum. Sonra kafamı kaldırarak spor salonuna göz attım. Ve onu gördüm.
Oradaydı işte barfix çekiyordu. Ne alaka diye isyan etmeye başladım içimden o günün üzerinden neredeyse 1 ay geçmişti ve artık unutuyordum onu ama şimdi yine karşıma çıktı. Allahtan beni görmedi diyerek bulundum spor aletinin arkasına geçtim. Ve saklana saklanaaşağı indim ve bir ohh çektim.
"Kılpayı kurtuldun valla kızım"
Beni görseydi kesin utançtan kırmızının tüm tonlarını yüzüme sürerdim.
__________________________________________________________
Evett işte yeni bölüm
Bu arada hayal gücüme laf yok.
Öptüm. Sizi seviyorum babayss♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCU AŞKI
Randomonlar 2 farklı oyunculardı ama bir gün çok ilginç bir şekilde karşılaştılar ve sonra hayat onları sürekli aynı noktaya getirdi.