4.AYNI ORTAMDA BULUNMA

105 3 0
                                    

Ilk bölümümüz yayınlanmıştı. Çok güzel bir bölümdü. Ve dizimiz oldukça dikkat çekmişti. Ve benim adıma bir sürü fan sayfası açılmıştı.

Ayrıca geçenlerde cafe'de o yanlışlıkla öpüştüğüm çocuğun bir oyuncu olduğunu ve bizim kanalda kardeşlerim adında bir dizi çektiklerini duydum. Oldukça şaşırmıştım.

Şimdi ise 2. Bölüm yayın günüydü ve ben artık o kadar heyecanlanmıyordum. Yavaş yavaş alışıyordum.

*** 
Yazar anlatımı ile;

Akşam olduğunda onur evindeydi. Ve düşman çete'yi izliyordu.
Her bölümünü o kadar heyecanla izliyordu ki bu duruma kendisi bile inanmıyordu. Hatta her hafta pazar'ı iple çekiyordu. Annesi geldi yanına

"Sen bu diziyi niye bu kadar sevdim yavrum" diye sordu.

"Konusu biraz bizimkine benziyo ya lise falan o yüzden yani başka bir sebebi yok(!) " dedi

Sonra oturup bölümü sonuna kadar izlediler

"Sen bu oyuncuları tanıyor musun" diye sordu annesi

"HAYIR" Dedi onur hemen bağırarak sonra toparlamaya çalıştı.

"Yani sadece bir kaç tanesini bi cafe'de görüp selam vermiştim o kadar" dedi

***
2 Hafta Sonra

Elisa sahnelerini çekmişti ve partneri chris ile konuşuyordu. Sonra bertuğ geldi yanlarına o da sohbete dahil oldu.

"Ee çıkışta ne yapıyorsunuz " dedi bertuğ

"Benim bir planım yok senin chris" diye sordu elisa o da kafasını iki yana salladı. Henüz çok iyi türkçe konuşamıyordu. Bu yüzden de çok konuşkan değildi.

O sırada gökçe ve yağmur geldi yanlarına

"O zaman gençler çıkışta benimle gelin. Ben de zaten oyuncu bir arkadaşımla buluşacaktım. Ama arkadaşları ile geliyor diye yalnız hissedeceğimi düşünmüştüm. " dedi gökçe

"Bana uyar zaten bi programım yoktu" dedi yağmur

Elisa, chris ve bertuğ da kafa salladı. Çıkışta hep birlikte starbucks'a gittiler. Gökçe arkadaşına el salladı ve onların masasına gittiler.

"Selam lizge" dedi gökçe oturturken sonra arkadaşlarına dönerek

"Gençler bu güzel kız Lizge, lizge arkadaşlarımda yağmur, eliza,chris ve bertuğ "diyerek tanıttı gökçe, lizge hepsi ile tanışınca kendi arkadaşlarını tanıttı.

"Benim arkadaşlarımda lilya ve kaan"dedi

Genç oyuncular biraz sohbet ettikten sonra elisa lizge'lerinde kardeşlerim setinden olduğunu duyunca endişelendi sonuçta onur'da o dizide oynuyordu ve onunla ortak arkadaşlarının olması riskliydi.

Onur'un kardeşlerim dizisinde oynandığını biliyordu elisa ama diziyi henüz izleme fırsatı bulamamıştı. Bu yüzden de oyuncularını tanımıyordu.

Lizge kapıya bakarak konuştu.

"Ah işte onur ve yazgı'da geldi" dedi lizge

Elisa'nın anlatımı ile;

Ne ne ne

Onur'mu geldi. Hayır yaa

Ben buraya gelmemeliydim. Onunla aynı ortama nasıl gireceğim ki ben

Daha doğrusu ben onun yüzüne nasıl bakacağım. Kesin çok utanacağım, sonra masadaki birisi bu durumu elbet fark edecektir.

Ya ben ne yapacağım?

Kafamı hiç çevirmedim. Sonra karşı taraftan bir sandalye çekildi ve bir kız oturdu. Onur'da onun yanına oturdu. Daha sonra masadaki insanlara bakmaya başladı. Beni görünce dondukaldı sonra yanındaki kız onun baktığı yeri takip ederek bana baktı, ve kaşlarını çatarak onur'u dürttü.

"Iyı misin" dedi onur'a o da kafa salladı.

Masadaki herkes bize bakıyordu. Allah kahretsin ki fazla dikkat çekiyorduk.

"Sadece yüzü bir yerden tanıdık geldi de" diyerek açıklamaya çalıştı. Sonra chris söze girdi.

"Siz ikiniz aynı spor salonundasınız ya orada görmüşsündür "dedi
"Aa öyle mi? Sen nereden biliyorsun ki" diye sordum chris'e

"Geçen hafta seninle gelmiştim ya orada gördüm arkadaş'ı spor yapıyordu o da"dedi sonra Lizge konuşmaya başladı.

"Tanıştırayım ben sizi arkadaşlarım onur ve yazgı diğer arkadaşlarda gökçe, chris, elisa, yağmur ve bertuğ " dedi sahte bi gülümseme ile selam verdim. Yazgı hala bana kötü kötü bakıyordu.

Ve işte o stresli gün şimdi başlıyordu.

_________________________________________________________

Selamlar:):)

Bir sonraki bölüm çok bomba olacak!

Keyifli okumalarr

OYUNCU AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin