!SON DAKİKA!
"Sayın seyirciler, ünlü oyuncu Kim Jennie'ye tam iki haftadır ulaşılamıyor. En son en yakın arkadaşlarından Oh Sehun'un yanında görüldüğü söyleniyor. Polisler henüz bu konu ile alakalı bir açıklamada bulunmadı, araştırmalar devam ediyor. Yakınları ise endişeli..."
Sıkıntıyla televizyonu kapattı Lisa. En yakın arkadaşı Jennie iki haftadır kayıptı üstelik en son hiç güvenmediği Sehun ile görüşmüştü.
Aslında Jennie bayılırdı Sehun'a. Ona göre Sehun harika bir insandı. Çok iyi anlaşırlar genellikle beraber takılırlardı.
Fakat Lisa için aynısı geçerli değildi. O Sehun'a hiç güvenmezdi aralarında daha önce hiç kötü birşey geçmemişti ama yine de kalbi ısınamıyordu ona.
Arkadaşını daha önce kaç kez uyarmış olsa da Jennie hiç kulak asmamış hep endişelenmemesi gerektiğini onun iyi birisi olduğunu söylemişti.
Şimdi ise Jennie, Sehun ile görüştüğünden beri kayıptı.
•
Telefonunun çalmasıyla sıcacık battaniyesinin içinden çıkıp telefonunu yanıtladı.
"Alo?""Lisa, benim Sehun." Gelen cevapla kaşlarını çattı. Hala ne yüzle arıyordu?
Ayrıca niye kendi telefonundan aramıyordu?"Noldu Sehun?" dedi çatık kaşlarıyla.
"Bir haber var mı diye soracaktım."
"Yok Sehun. Sen ne biliyorsan ben de onu biliyorum."
"Anladım." dedi Sehun. Lisa'nın ondan şüphelendiğini biliyordu. Çok belli ediyordu çünkü, tavırlarından bile...
"Niye kendi telefonundan aramıyorsun bu arada?" Bir süre ses gelmedi Sehun'dan sonra tam konuşacaktı ki Lisa'nın kapısının çalmasıyla konuşamadı.
"Sehun kapatmam lazım, kapı çalıyor." Karşı taraftan cevap gelmesini beklemeden kapatıp kapıya yöneldi.
"Kim o?"
"Polis" gelen cevapla çatık kaşları daha da çatıldı. Daha iki gün önce evine gelmişlerdi. Devamlı ifade alıyorlardı bıkmıştı artık. Fakat ne olursa olsun bu arkadaşı içindi. Onun bulunabilmesi için.
Kapıyı açınca bu sefer ilk kez gördüğü biriyle karşılaştı. Normalde Komiser Yoongi gelirdi.
"Ben Komiser Jeon Jungkook, karakoldan geliyorum. İfadenizi almam lazım."
Önünde saygı amaçla eğilip içeri aldı komiseri.
"Hoş geldiniz."
Salondaki koltukların teklisine komiser Jungkook otururken karşısındaki diğer tekliyede Lisa oturdu.
"Niçin geldiğimi tahmin ediyorsunuzdur zaten." Başıyla onayladı Lisa.
"Güzel başlayalım o zaman."
"Başlamadan önce içecek birşey ister misiniz?" diye sordu Lisa çünkü açıkçası kendisi çok susamıştı.
"Su iyi olur." demesiyle gülümseyip mutfağa gitti. İki bardağa su döktükten sonra mutfaktan çıkıp salona geri döndü.
Bardaklardan birisini Komiser Jungkook'un önüne koyarken diğerini de kendi önüne koydu.
"Oh Sehun ile en son ne zaman görüştünüz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal ❦ Taennie
Random"Sayın seyirciler, ünlü oyuncu Kim Jennie'ye tam iki haftadır ulaşılamıyor. En son en yakın arkadaşlarından Oh Sehun'un yanında görüldüğü söyleniyor. Polisler henüz bu konu ile alakalı bir açıklamada bulunmadı, araştırmalar devam ediyor. Yakınları i...