EDİZ'dEN
Gerizekalı kız.Ona aşık olabileceğimi düşündü galiba.
Bu kadarı yeter diye düşünüp kilitlediğim odaya girdim.Yerde boylu boyunca yüz üstü yatıyordu.Ah ! numara yapmayı beceremiyorsun Hayal.Eğilip baktığımda sadece bayılmış olduğunu gördüm.Sırtıma alıp odaya götürdüm yatağa koyup üzerini bile örtmeden aşağı indim.Koltuğa yayılıp sigaramı yaktım.
3 SAAT SONRA...
Hayal paytak adımlarla merdivelerden inerken
''Ölmedim mi ben ?''
''Yok Hayal öldün ama ruhun accık daha kalayım bu kadar kaldım demiş 2 dakkaya ölüyon.Tövbe yarabbi deli misin kızım sen !??''
''Ne bağırıyosun ya ?''
''He HE bende Portekiz Hayal hadi yemek yap''
''İyi be ''
Koltuğa daha yayılıp bi sigara daha yaktım.Uzuuuuuunca bir süre sonra içeri gelip yemek hazır işareti verince zıplayarak mutfağa girdim.
Ohooooo neler yapmış ulaynnn
''Aferin lan kedi olalı bi fare tuttun !''
''AAAA bağırma yaa !''
''He he tamam sen sonra bişiler otlaklanırsın benle yemek yiyemezsin sen çık odana diyene kadarda çıkma !''
Hayal'den
Benle yemek yiyemezsin ne demek ya.Sanki iş adamı anasını satıyım.Gözlerim doldu ister istemez.Çıktım o lanet odaya,oturdum yatağa ve aldım elime odada bulunan tek kitabı.Okuduğum parça ile gözümden düşen yaşa engel olamadım
''sadece rüyalarda görmek yetmiyor bana''dedi ve ağladı...
''Neden bir kitap için ağlıyorsun?''
''ANNEEEEEE LAN SEN NE ZAMAN GELDİN ?!?!?''
diyip yataktan düşmem bir oldu.Bana kahkahalarla gülen bir Ediz beklemiyordum karşımda açıkçası.Ne güzel gölüyoğn lağn sen.NE DİYOM LAN BEN ?
YİNE PEEEEN BUDA KISA OLDU LAN :dSADSA NEYSE ŞÜKÜR EDİN :d SINAV HAFTASI -_-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ciddiyetsiz !
Teen FictionLanet olsun ! Yine nasıl bir cehenneme düşüp kendimi yaraladım ? Sadist ile evlenmek mi ? Ha-Ha şaka yapıyorsunuz değil mi ? -Hayır,ciddiyiz. İşte boku yedim !