''Öyle birini sev ki sen ölünce yaşamasın''

69 3 0
                                    

EDİZ'den

Evden çıkıp acele ile arabam bindim ve O'nun evine sürdüm.Geldiğimde arabadan inip kapıyı yumruklamaya başladım.Annesi açınca kapıyı

''NE VAR YA !''

''Hayal nerde ?''


''O sürtüğü alacağımımı zannettin attım gitti nerde bilmiyorum eğer çokda istiyorsan sahile git her zaman oraya gider''


ULAN!Yumruklarımı sıkıp arabaya bindiğim gibi sahile sürdüm.Hava fazla kararık değildi onu bulmam kolay olacaktı.Sahile geldiğimde arabadan indim ve banklara baktım.Hiç birisinde yoktu.Ve denizin kıyısında toplanmış insanları gördüm.Oraya doğru gittiğimde Hayal'in yerdeki bedenini gördüm.


Ağlayarak onu yerden kaldırdığımda bana bakan gözleri umursamayıp arabaya bindim onu arka koltuğa yatırıp şöför bölümüne geçtim ve hemen hastaneye sürdüm.

Hastaneye geldiğimizde aldılar küçük sevgilimi benden.Duvara yaslanıp ağlamaya devam ettim.Annemleri arayıp durumu anlattım ve gelmelerini söyledim.Kısa sürede geldiler anneme sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.


''Koruyamadım onu anne.Buz gibiydi rengi solmuştu o değildi anne.Öldü o benim yüzümden öldü.Ona çok zarar verdim anne.Onun yerine ben ölmeliydim anne !''


Annem ağlayarak cevap verdi


''Kızı mahvettin oğlum....sonunda öldü kızcağız mutlu musun ?!''


Doğru söylüyordu babam yoktu ortalıkta geldiğini görmüştüm ama neyse.Babamla birlikte doktor yanımıza geldi ve acı haberi verdiler.


''Üzgünüz hastayı kaybettik !''


YİNE PEN DAHA ÇOK BEN :sadsADSA

HADİ OKUYUN BAKEM

ciddiyetsiz !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin