''H-HAYIR O ÖLMEDİ !''

28 1 0
                                    

EDİZ'deN


Koltukta uyuduğum için her tarafım uyuşmuştu.Kalkıp odaya gitmek istedim.Mutfak gözüme çarptı,onu hatırladım yemek yapışını.Aldırmayıp devam ettim odasının önünde durdum,onu hatırladım yataktan düşüşünü.Tereddüt etmeden girdim içeriye....buram buram o kokuyordu.Açtım dolabı ve aldım bir kaç tane bez parçasını ve dayadım burnuma...


Her şey o kokuyordu,bu oda onun ta kendisiydi.Daha küçüktü ama çok güzeldi fiziği,boyu,kilosu,saçları,gözleri....O mükemmelliğin ta kendisiydi.


Ben ona aşık olmuştum....


HAYAL'dEN


Uyandığımda odamdaydım.Kalkıp odamdan çıktım ve aşağı indim.Annem beni görünce yanlarındaki bavulu gösterip.

''DEFOL BU EVDEN HAYAL''


Öz annem bunu bana yapıyorsa neden burada kalıyordum ki ? Olumlu anlamda başımı sallayıp bavulu aldığım gibi dışarı attım kendimi.


Soğuktu,bu bedenin kaldıramayacağı kadar soğuk.Sahil kenarına doğru yürümeye başladım,yürüdüm ve yürüdüm.Açtım ve susuzdum.Tek kuruşum yoktu bu yüzden burdan defolup gitmek en iyisiydi yani bu dünyadan.


Deniz gözüküyordu ve sahil tüm kusursuzluğu ile karşımdaydı.İlk önce bir banka oturdum ve son nefeslerimi çektim içime.Oturduğum banktan kalkıp yavaşça yürümeye başladım dalgaları ile sahili adeta döven denize doğru.


Göz yaşlarım kurumuştu ağzımda kuru bir sırıtış ve dinmek bilmeyen bir titreme.Bıraktım kendimi o dalgalara.Şimdi bitmiştim.Tam anlamıyla ve biliyordum ki artık ben diye bir şey yoktu.....


VE BUKRE İNTİHAR ETTİ CANEYLER :ASDSA NEYSE Bİ OLURUNA BAKCAZ YORUM VE VOTE LÜTFEN....

ciddiyetsiz !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin