Okul sıkıcı geçti yine ve yine ve yine.Eve geldiğimde annem koltuğa oturmuş tam karşısına odaklanmıştı.Erken gelmesinin sebebini çok merak ediyordum !
Annem geldiğimi görünce çenesiyle yanını gösterdi bu ''yanıma otur'' demek oluyordu.
''Sözümü kesmeden dinle.Durumumuz pek iyi değil sende biliyorsun.Bu nedenle seni uzun zamandır takip eden biri varmış babası ile bu gün konuştum ve seni almazlarsa ölünü getireceklerini söylüyorlar.''
Şaşkınlıkla gözlerimi büyültüp bağırarak
''Beni onlara vermeyeceksin değil mi ?!''
''Bak kızım hem bu hayattan kurtulup daha iyi bir hayata başlarsın daha iyi olur.''
''Daha iyi olmaz anne.Tanımadığım bir adamla gitmek zorunda değilim BENİM KARARIM!''
''EEEEE yeter be gideceksin diyorsam gideceksin.Git hazırlan bu gün gelecekler ''
Cidden beni gönderiyordu.Yerden çantamı kaptığım gibi odama girdim ve yatağa yüz üstü yatıp ağlamaya başladım.Ağlarsam böyle ağlardım,ses çıkmıyordu böyle.Fazla sürmeden uykuya daldım.
****************************************************************************************************
Uyandığımda saçımı birisi okşuyordu kimdi bu ?
Kafamı kaldırdığım gibi çığlık atmaya ve yatakta gerilemeye başladım.Tanımadığım bri erkek yatağımda benim yanımda yatıyordu !
''Kimsin sen ne işin var odamda çıksana yaa !''
''Artık hep benimlesin cadı.Ne varda bu kadar bağırıyosun kulağım patladı !''
''Umrumda değilsin.Şimdi çık odamdan !''
''Bana bak sinirlendirme adamı laan !''
Kükrediğinde korkudan titredim.Kolumdan tuttuğu gibi odadan dışarı çıkrattığı gibi evdende çıkardı.Anneme 'Anne verme beni bu adama anne yapma !' feryatlarımın ardı arkasını yoktu.
Arabaya fırlatıldığımda ağzımdan bi çığlık daha kaçtı.Kapıyı açacakken kilit sesini duydum ve ağlamaya devam ettim
''Kemerini tak Hayal !''
dediğini yapmadım ve daha çok ağlamaya başladım.Arabayı durdurup aşağı indiğinde son duamı okuyordum.Kapım açılınca kolumdan tuttuğu gibi yere fırlattı.Karnıma inen tekmeyle nefesim kesildi.Ard arda gelen tekmeler kesildikten sonra yüzüme inen yumruklara odaklandım.Abartmıyormuydu sadece kemeri takmamıştım
''Yeter b-bırak !''
Beni dinlemeyip son gücüyle karın boşluğuma tekmeyi indirdi.Boğazımdan ağzıma doğru sıcak sıvı gözlerimdeki biriken yaşı serbest bıraktı.Görüntü bulanıklaşırken sadece 'tanımadığım' adamın
''HASSİKTİR!''
Deyişini duydum gerisi karanlık
kısa bir bölüm yazdım bazı sorunlar oluyor :D iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ciddiyetsiz !
Teen FictionLanet olsun ! Yine nasıl bir cehenneme düşüp kendimi yaraladım ? Sadist ile evlenmek mi ? Ha-Ha şaka yapıyorsunuz değil mi ? -Hayır,ciddiyiz. İşte boku yedim !