Jungkook szemszöge:
Amikor meghalottam, hogy RM szerelmes nagyot csodálkoztam. Suga hyung nagyon elgondolkodott valamin. Pedig Nam elég hangosan mondta, hogy SiHey a szerencsés lány. Őszintén megmondva jó ízlése van. Ezt nem tudják a többiek, de titokban bejelöltem Instagrammon. Még nem jelölt vissza, de minél hamarabb írni szeretnék neki. Valamit meg kell beszélnem vele.
- Srácok, nem akarunk valami kaját rendelni?- kérdezte Jin elmélkedésemből kizökkentve.
- Én nagyon éhes vagyok!!- kiált fel V.
- Akkor rendelek valamit. Bármi jó lesz?- kérdezte hyungom.
Mindenki hümmögöt egyet. Még mindig böki a csőrőmet Yoongi viselkedése.
- Hyung, ki jössz egy kicsit?- mondtam neki.
- Persze.- válaszolta.
Kimentünk a teraszra. Megint nagyon elvan bambulva.
- Suga mi a baj?- faggatam ki egyből.
- Semmi Maknea.- válaszolta fel sem nézve rám.
- Látom rajtad. Legalább nekem ne hazudj!- feleltem neki.
- Kérlek ne kelljen felhoznom ezt a témát jó?- kérlelt hyung.
- Megértem. Rendben, akkor majd, szólj, ha elszeretnéd mondani.- mondtam picit búslakodva.
( Megj.: Embik ezzel azt szerettem volna mondani, hogy JK, Suga legjobb barátja, mindent megbeszélnek egymással.)
- Kookie nem szerettelek volna ezzel megbántani, de ez nehéz.- nagyot sóhajtot- Megígéred, hogy erről tényleg, komolyan nem beszélsz senkinek?- kérdezte.
Igennel helyeseltem neki.
- Jó akkor kezdjük. Ugye amikor ideérkeztünk engem választottatok...( Ide majd ma megírom egy másik részben, hogy hoyg volt ez még is, mert ez így nem lehetne érteni, hogy akkor most MI A PICSKULA lenne itt?), hogy nézzem meg a sulinkat?- biccentettem, hogy folytassa.- Na akkor én találkoztam vele ő vezetett körbe az épületben. É sitt van az nagyon nagy bökkenő, ami miatt olyan semmilyen hangulatú vagyok...- itt befejezetnek gondolta a dolgokat, de én nagyon kíváncsi vagyok rá mi az,a mit nem mondd el senkinek sem.
- Yoongi mond már légszine ha...- mondtam volna, de belém folytotta a szót.
Szerelmes vagyok belé- vágott közbe.
Én itt lesokkolottam. HOGY MI A CSUDA VAN MOST ITT? Namjon is szerelmes belé most ő is meg hát... én is. De nem akarom elrontani hyungom kedvét. Nem mondhatom azt neki, hogy ,, Figyelj hyung én is szerelmes vagyok SiHeybe." az badarság lenne. Na de válaszolnom kéne neki,mert nem tudom hány perc lehetet míg ezt végig nem gondoltam.
- Hogy miii???!- akadtam ki.
Yoongi szemszöge
Jungkook nagyon elgondolkozhatott valamin mivel már 3 perc csak bámul ki a szeméből és nem mond semmit. Ennyire rossz lenne, hogy én most szerelmes vagyok egy lányba? Habár ez nálam nagyon szokatlan mivel 1 éjszakás kalandoknál nem szeretnék kapcsolatot. Idol vagyok és nem szeretnék sérülést okozni a barátnőmnek. És igen ezt nem nagyon hírezteltem senkinek sem mivel nem vagyok az ilyen dolgaimra büszke. De hát fiú vagyok néha kell a felfrissülés. Tudom, hogy fiatal vagyok, de élni kell az életet nem? De SiHey valami bomba nő, akibe elsőre bele szerettem.
Jungkook szemszöge:
Igen és ezen voltam úgy oda. Ez így nem jó nem akarok Nammal össze veszni, viszont SiHey ellpota a szívemet.- adta ki magából mindent, ami lelkét nyomta.
- Jól van nyugolom kitalálunk valamit oké- kérdeztem tőle.
- Redben és köszönöm Jungkook.- válaszolta. Megöleltük egymást.
Húha... ez nehéz menet lesz, de nem szeretném ha nekünk 3-nak valami bántodásunk legyen.
--------------------------------------------------------------------------
Sziasztok! Elnézéseteket kérem, hogy szinte fél évre eltüntem, de nagyon sok mindent történt velem. Ezt majd elmesélem a mindenesembe. Szóóval meghoztam az újabb részt remélem tetszeni fog nektek. Ma még kiteszek egy részt, amit megígértem. Ennyit szerettem volna mondani szerintem. Jó szórakozást és olvasást nektek!!! Ha pedig szeretnétek valamit tőlem írjatok rám nyugodtan.
Aki eddig nem látta a BTS- nek az új videóját azt ide becsatolom.
Link: https://youtu.be/1hIlXgnsQTM
(Addig ide be is tettem a mostani kedvenc képeimet <3)
Jaaah és most láttam még egy videót
Link: https://youtu.be/fz_2QCDuUJw
ESTÁS LEYENDO
Idolok Varázsa
FanficEgy lányról akinek neve (SiHey), aki most lesz 17 éves. Anyjával és apjával él együtt. Bátyjái 3 évvel ezelött itt hagyták mivel idolok lettek nem tartják a kapcsolatot. A lány elkezdett dolgozni egy szállodánál, amibe majd derülnek ki titkok, barás...